تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۱۴ دی ۱۳۹۵ - 2017 January 03

به گزارش آی تابناک  : روش کار بسیاری از شرکت‌های سازنده موبایل‌های لوکس این است که یکی از گوشی‌های عادی بازار را با مواد منحصر به‌فرد ترکیب می‌کنند و یا در بهترین شرایط ، یک سرویس خاص نیز به همراه دستگاه ارائه می‌کنند، شرکت Gionee اما شیوه متفاوتی برگزیده است.

 گوشی جدید این شرکت که M2017 نام دارد، ویژگی‌های زیادی ارائه می‌کند: صفحه نمایش 5.7 اینچی  و باتری قدرتمند 7000 میلی‌آمپری و همچنین قابی که نیمی از آن از فلز و نیمی دیگر چرمی است برخی از این قابلیت‌ها هستند.

 قدرت باتری این گوشی حتی از تبلت‌ها هم بیشتر است. این شرکت عنوان کرده است که این باتری، تقریبا تا 32 ساعت شارژ نگه می‌دارد و همچنین می توان با آن، 26 ساعت به طور مداوم مکالمه تصویری انجام داد. اگر کاربر جزو افراد حوزه تجارت باشد (که هدف اصلی Gionee نیز همین قشر است)، شاید در طی روز حتی نیاز به یک بار شارژ کردن گوشی نیز پیدا نکند.

از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به صفحه نمایش HD AMOLED quad خمیده، 6 گیگابایت رم، 128 مگا بایت حافظه داخلی، دو دوربین 12 و 13 مگاپیکسلی مشابه آیفون 7 پلاس و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد.

 Gionee از پردازنده  Snapdragon 653  در این گوشی استفاده کرده اما به راحتی می‌توانست پردازنده قدرتمند تر Snapdragon 821 را در این تلفن هوشمند جای دهد تا عملکرد دستگاه نیز مانند باتری آن افزایش یابد. نسخه 128 گیگا بایتی این گوشی روز 6 ژانویه در چین با قیمت 6999 یوآن (حدود 1000 دلار) و نسخه 128 گیگابایتی آن با قیمت 16.999یوآن (حدود 2.446 دلار) عرضه خواهد شد .

گوشی هوشمند شرکت  Gionee شاید گران‌ترین گوشی بازار نباشد و شاید حتی با پرداخت چند هزار دلار دیگر بتوان گوشی‌های شیک و منحصربه‌فرد دیگری از برندهایی همچون Vertu  و یا Lamborgihini  را خرید، اما محصول ارزان‌قیمتی هم نیست و جزو دسته کالاهای لوکس حساب می‌شود.

منبع:ای تی ایران



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار