کد خبر: ۶۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۱۳ دی ۱۳۹۵ - 2017 January 02
جانشین پلیس فتا استان کرمان گفت: امروزه یکی از ترفندهای دشمنان برای نسل جدید و کودکان طراحی بازی‌های رایانه‌ای با محتواهای ضد فرهنگی و دینی است.
خبرگزاری فارس: «طراحی بازی‌های رایانه‌ای ضد فرهنگی» یکی از ابزارهای امروز دشمن

به گزارش آی تابناک : سرهنگ محمدرضا رضایی جانشین پلیس فتا استان کرمان گفت: دشمن اقدام به سوء استفاده از آسیب‌های فضای مجازی در راستای رسیدن به اهداف شوم خود می‌کند و میدان جنگ و نبرد خود را با ملت و مردم و اعتقادات آنها به این فضا کشانده است و آثار و تبعات و فواید بسیاری برای دشمن داشته است.

وی افزود: بازی‌های رایانه‌ای، فضای مجازی(اینترنت و شبکه‌های اجتماعی) و ماهواره سه ابزار مهم و کلیدی در جنگ نرم هستند که دشمن از این ابزارها در راستای کمرنگ کردن اعتقادات مذهبی، فرهنگی و اجتماعی مردم ایران بهره می‌برد.

رضایی با بیان اینکه امروزه فضای سایبری فواید و موقعیت‌های مناسبی را در اختیار کاربران ایرانی قرار داده است، گفت: این فضا دارای تهدیدات و آسیب‌های زیادی است که اگر شناخته نشوند تبعات جبران ناپذیری را به دنبال خواهند داشت.

این مقام مسئول افزود: سرمایه‌گذاری دشمن در فضای سایبری بر روی همه اقشار جامعه و علی الخصوص کودکان و زنان است چرا که معتقدند اگر بتوانند کاری کنند که زنان و مادران ایرانی از آرمان‌های مذهبی خود فاصله بگیرند به راحتی می‌توانند به اهداف از پیش تعیین شده خود برسند.

جانشین پلیس فتا استان کرمان در ادامه بیان داشت: امروزه یکی از ترفندهای دشمنان برای نسل جدید و کودکان طراحی بازی‌های رایانه‌ای با محتواهای ضد فرهنگی و دینی است که به راحتی در اختیار آنها قرار می‌گیرد و متاسفانه به دلیل عدم اطلاع رسانی و آگاهی لازم در خصوص عواقب بد این گونه بازی‌ها، والدین هیچ گونه واکنشی از خودشان نشان نمی‌دهند و این بازی‌ها و ابزارهای هوشمند را بدون آگاهی در اختیار فرزندان خود قرار می‌دهند.

سرهنگ رضایی تأکید کرد: اما بدیهی است که اینترنت با همه فوایدی که دارد، می‌تواند تهدیدی جدی نیز باشد که برای تبدیل تهدیدها به فرصت و استفاده بهینه از آن باید تمهیداتی را پیش‌بینی کرد.

وی در پایان افزود: پلیس فتا از هموطنان درخواست می‌کند در صورت مواجهه با هر گونه مشکل در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش تماس با ما گزارش کنند و هشدار‌های این پلیس را جدی بگیرند.

منبع:فارس



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار