کد خبر: ۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۵ - 2017 January 02

سرانجام بازی محبوب Super Mario Run برای سیستم عامل اندروید نیز عرضه می شود. البته عرضه این بازی به سال میلادی بعدی موکول شده است.

به گزارش آی تابناک : شرکت نینتندو پس از عرضه کامل بازی Super Mario Run برای iOS  اکنون روی رساندن این بازی به دست کاربران اندرویدی متمرکز شده است.

در حقیقت نینتندو قبلا Super Mario Run را در گوگل پلی قرار داده است، بنابر این کاربران اندرویدی که مشتاق دریافت آن هستند، می توانند با پیش ثبت نام، به محض انتشار این بازی مطلع شده و آن را دریافت کنند.

البته چیزی که گفته شد به این معنی نیست که شما می توانید تا قبل از عرضه رسمی این بازی آن را اجرا کنید. اگر هم این بازی از قبل به صورت آزمایشی عرضه شود، فقط تعداد اندکی از کاربران برگزیده اندروید قادرند آن را امتحان کنند و تمامی مراحل نیز از طریق فروشگاه گوگل پلی انجام می شود.

اخیرا سایت های مختلفی اقدام به انتشار برنامه های مخربی به عنوان Super Mario Run آزمایشی کرده اند که کاربران را مجاب می کند آن ها را روی گوشی خود نصب کنند. تعدادی از این سایت ها کاملا موجه به نظر می رسند و موفق شده اند کاربران بسیاری را فریب داده و بد افزار هایی را روی گوشی آنان نصب کنند.

شما باید بسیار مراقب باشید و از دانلود فایل های APK مخربی که برخی سایت ها تحت عنوان Super Mario Run منتشر کرده اند خودداری نمایید. حتی اگر قرار باشد Super Mario Run به صورت آزمایشی برای اندروید عرضه شود، این کار فقط از طریق گوگل پلی انجام خواهد شد. بنابر این، هیچ دلیلی وجود ندارد که نینتندو فایل برنامه را در جایی غیر از گوگل پلی قرار دهد.

منبع:کلیک

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار