تاریخ انتشار: ۱۹:۱۷ - ۰۱ دی ۱۳۹۵ - 2016 December 21
لو رفتن پروژه مخفی اپل از طریق لیست فرصت های شغلی


لیست فرصت های شغلی جدید اپل می تواند نشانگر این باشد که این شرکت بهبود عمر باتری در محصولات خود را هدف قرار داده است و در طی پروژه ای مخفی گام در این راه بر داشته است.

به گزارش آی تابناک : تلاش های اپل برای قرار دادن ظرفیت های بزرگ برای باتری درون دستگاه های آیفون این شرکت چشمگیر نبوده است. مسلماً انواع فبلت ها در زمینه وضعیت بهتری دارند زیرا این شرکت فضای زیادی برای این کار در اختیار دارد، اما به طور کلی، مشکلات باتری همچنان یک مسئله جدی برای محصولات اپل محسوب می شود. حتی با معرفی مک بوک پرو ۲۰۱۶ و پیش از ارتقاء آن به سیستم عامل macOS Sierra 10.12.2، کاربران اعلام کردند که عمر باتری نوت بوک آنها افتضاح است. به نظر می رسد این شرکت برای بهبود موثر عملکرد باتری در دستگاه های بعدی یک فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است، اما اگر شما قصد دارید برای این شغل تقاضا دهید مطمئن شوید که تخصص کافی در این زمینه را دارید.
این شرکت یک فرصت شغلی برای یک "مهندس تجزیه و تحلیل الگوریتم های باتری” ارائه کرده است. خلاصه ای از این فرصت شغلی در زیر ارائه شده است:
” در این شغل از شما انتظار می رود تا از طریق تست باتری و تحلیل داده ها بتوانید فناوری مدیریت باتری لیتیوم – یون پیشرفته را بررسی و تایید کنید. همچنین از شما خواسته خواهد شد تا طرح های تست ایجاد کرده و تست های باتری را مدیریت کنید. همچنین شما باید داده های تست را پردازش کرده تا مدل های پایدار و پویا تهیه کنید، پارامترهای مدل را شناسایی کنید و الگوریتم های بر پایه مدل گوناگون را در بسترهای تست متعدد اجرا کنید تا عملکرد آنها را ارزیابی کنید. ”

به خاطر داشته باشید که این جزئیات خلاصه ای از نوع استفاده از فناوری بهبود یافته باتری نیست و اگر بخواهیم صادقانه بگوییم خجالت آور است. در عوض، مسئولیت کلیدی کاندیدای این شغل بهبود عمر باتری تحت شرایط گوناگون است. با این وجود، اگرچه این شرکت به فردی باهوش و زیرک برای رسیدگی به این مشکل نیاز خواهد داشت، اما یک راه حل بهتر می تواند این باشد که این شرکت در قرار دادن ظرفیت های بزرگ تر برای باتری مضایقه نکند. گرایش به محصولات باریک تر فقط باعث می شود تا تولیدکنندگان از ظرفیت باتری کم کنند و اگرچه این کار بر قابلیت حمل و نقل و زیبایی دستگاه ها می افزاید، اما بزرگ ترین نقطه ضعف گوشی های هوشمند و نوت بوک ها یعنی عمر کوتاه باتری آنها را بدتر می کند.
منبع:کلیک
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار