کد خبر: ۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۰۱ دی ۱۳۹۵ - 2016 December 21
سال آینده، بازار گوشی های هوشمند تبدیل به یک جنگ بزرگ بین مورد انتظارترین پرچم داران برخی از شرکت های مهم تکنولوژی در جهان خواهد شد.
کدام پرچم دار را ترجیح می دهید؟

به گزارش آی تابناک : ما در حال صحبت کردن در مورد اپل آیفون ۸، مایکروسافت سرفیس فون، سامسونگ گلکسی نوت ۸ و هوآوی پی ۱۰ هستیم. اگر چه شایعات فراوانی پیرامون این گوشی ها وجود دارد، اما همواره مهم ترین بخش مربوط به قیمت نهایی یا قیمتی است که گوشی در اختیار کاربر قرار می گیرد، می باشد. بنابراین قصد داریم در ادامه نگاهی به قیمت های احتمالی این پرچم داران بیاندازیم.

آیفون ۸: قیمت احتمالی ۱۲۰۰ دلار

آیفون ۸

با توجه به این که این گوشی هوشمند مربوط به اپل است، کاملا می توان آن را مورد انتظارترین اسمارت فون سال آینده در نظر گرفت. نه تنها به دلیل این واقعیت که آیفون به یکی از بهترین محصولات در تاریخ اپل تبدیل شده است، بلکه به این دلیل که اپل تولد اولین آیفون خود را در سال ۲۰۱۷ جشن خواهد گرفت. به طور طبیعی، این بدان معنی است که این پرچم دار قطعا باید بسیار بهتر از مدل های قبلی خود باشد.

هم چنین همه می دانند که محصولات اپل با ارزان بودن شناخته نمی شوند، بنابراین همه هیجان زده هستند که بدانند قیمت محصول بعدی اپل چقدر خواهد بود. خبر خوشحال کننده می تواند این باشد که قیمت این گوشی در حدی باشد که همه بتوانند یک مدل از آن را تهیه نمایند. با توجه به این وضعیت، گزارش های بسیاری نشان می دهد که آیفون ۸ در حدود ۱۲۰۰ دلار قیمت خواهد داشت، که ممکن است کمی گران به نظر برسد، حتی برای یک محصول اپل. در هر صورت اگر می خواهید یک دستگاه از آن را داشته باشید، از همین حالا باید پس انداز کنید.

گلکسی نوت ۸: قیمت احتمالی ۹۳۰ دلار

گلکسی نوت ۸

اتفاقی که برای سامسونگ با نوت ۷ افتاد، بودن شک بدترین لحظات تاریخ این کمپانی به شمار می رود، و از آن جایی که این اتفاق شهرت این کمپانی را نابود کرد و تا مرز از دست دادن بسیاری از کاربران پیش رفت، محصول بعدی این شرکت می تواند تمام این ضررها و خسارات را جبران کند.

با توجه به آن وضعیت، همه فکر می کردند که سامسونگ خط تولید سری نوت را منحل می کند، اما این شرکت با اعلام این خبر که گلکسی نوت ۸ ساخته خواهد شد، یک شرط بندی بزرگ کرده است که ممکن پیامدهای فاجعه باری را برای این شرکت در پی داشته باشد. به طور طبیعی، این بدان معنی است که سامسونگ علاوه بر گلکسی S8، قصد دارد این دستگاه را هم به یکی مهم ترین محصولات خود تبدیل کند، به این دلیل که این ماموریت نه تنها برای رسیدن به عظمت گذشته بلکه برای بازیابی شهرت و کاربران از دست رفته و بازگرداندن اعتماد کاربران به این برند است.

بدون شک گلکسی نوت ۸ یک گوشی بسیار جذاب و رقابتی خواهد بود. این حرف را نه تنها به خاطر مشخصات باور نکردنی، امکانات و طراحی آن می گوییم، بلکه قیمت آن هم بسیار شگفت انگیز خواهد بود. ظاهرا، این گوشی هوشمند در حدود ۹۳۰ دلار قیمت خواهد داشت، و مشتریانی که نوت ۷ خریداری کرده بودند، برای به دست آوردن آن تنها نیمی از قیمت را می پردازند، که می تواند به نوبه خود دو ویژگی بسیار رقابتی (قیمت پایین و پرداخت نصف قیمتی) برای آیفون ۸ به حساب آید، چرا که یک اختلاف قیمت ۳۰۰ دلاری وجود خواهد داشت.

هوآوی P10: می تواند گران قیمت ترین گوشی تاریخ این شرکت باشد

هوآوی P10

با وجود این که هوآوی به تازگی دو گوشی Mate 9 و P9 را در ماه آوریل منتشر کرد، به دنبال آن است که پرچم دار بعدی خود را برای اولین بار در آمریکا عرضه کند، چرا که قیمت باورنکردنی این گوشی می تواند کاربران آمریکایی را تسخیر کند و تبدیل به یک رقیب جدی برای اپل و به خصوص سامسونگ شود.

هوآوی P10 هنوز در مراحل شایعه به سر می برد، و با وجود این که زمانی شایعات و گمانه زنی های بسیاری در مورد این گوشی وجود داشت، اما حقیقت این است که تاکنون همه چیز در مورد این پرچم دار جدید نامشخص می باشد. با این حال یکی از جزئیاتی که شاید بتوان آن را درست تشخیص داد این است که این گوشی می تواند به گران قیمت ترین اسمارت فون تاریخ این کمپانی تبدیل شود.

البته این که می گوییم این گوشی گران قیمت خواهد بود جای نگرانی ندارد، چرا که باز هم گران قیمت ترین گوشی هوآوی از بسیاری از پرچم داران دیگر ارزان قیمت تر خواهد بود. پیش بینی می کنیم که قیمت نهایی این گوشی بین ۶۵۰ تا ۷۵۰ دلار باشد. با وجود این که ممکن است برند تجاری هوآوی، عظمت و شکوه اپل یا سامسونگ را ارائه ندهد، اما با این حال بهترین انتخاب برای یک گوشی فوق العاده هوشمند با قیمتی پایین است. بنابراین اگر P10 از گلکسی نوت ۸ بیشتر فروش کرد تعجب نکنید.

سرفیس فون: قیمت احتمالی بین ۷۰۰ تا ۱۱۰۰ دلار

سرفیس فون

هنگامی که اپل اولین آیفون خود را منتشر نمود، مایکروسافت یکی از معدود شرکت هایی بود که از این محصول انتقاد کرد، در واقع بهتر است بگوییم که هم از محصول و از کمپانی سازنده آن انتقاد کرد. حالا کار به جای رسیده که این شرکت هم از سازندگان گوشی های هوشمند شده است.

با این حال، آیفون یک موفقیت عظیم بود، و از آن لحظه به بعد طرفداران مایکروسافت می خواستند بدانند که آیا این شرکت هرگز اسمارت فونی خواهد ساخت که بتواند در برابر اپل رقابت کند و آن دورانی را که این دو شرکت برای برتری در جهان نوآوری و تکنولوژی در رقابت بودند را احیا نماید یا خیر.

خوشبختانه، این لحظات احتمالا دوباره در سال آینده با انتشار گوشی سرفیس فون آغاز می شود. این گوشی که می تواند تیر خلاص مایکروسافت باشد، انتظار می رود که یک اسمارت فون رده بالا با سیستم عامل ویندوزی همه فن حریف باشد. همان طور که در مقاله قبلی هم گزارش شده است، سرفیس فون احتمالا در یک مدل پایه و یک مدل میان رده عرض خواهد شد و حتی زمانی که بسیاری معتقد بودند این امر می تواند بسیار گران قیمت تمام شود، این گوشی می تواند در واقع تنها ۷۰۰ تا ۱۱۰۰ دلار قیمت داشته باشد.

نکته در مورد این قیمت، این است که حتی زمانی که کاربران می توانند گوشی های هوشمند مقرون به صرفه تری نسبت به پرچم دار مایکروسافت پیدا کنند، و یا حتی زمانی که بسیاری معتقدند که این غول فناوری باید گوشی خود را ارزان تر تولید نماید، باز هم ممکن است که سرفیس فون به یکی از گوشی های پرفروش سال تبدیل شود. بنابراین اگر به دنبال ترکیبی از خوب بودن و قیمت مناسب هستید، سرفیس فون بهترین گزینه می باشد.

منبع:کلیک

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار