تاریخ انتشار: ۲۱:۵۷ - ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 20
تحولی جدید و سریع در صنعت چاپ ایران  با چاپ آقا
به گزارش سایت چاپ آقا امکان سفارش انواع اقلام چاپی برای هر صنفی و هر تعداد سفارشی موجود است! اگر صاحب کافه، رستوران، هتل و شرکتی هستید، یا حتی فردی خوش ذوق هستید که به دنبال تابلوهایی زیبا برای دکور منزل خود می باشید، می توانید نیازهای چاپی خود را به چاپ آقا بسپارید.

مشکلات صنعت چاپ ایران چیست؟
صنعت چاپ ایران با بیش از 4 میلیارد ارزش سالانه از مشکلات فراوانی رنج می برد. نبود یک مرجع قابل اطمینان برای مقایسه قیمت و کیفیت سفارشات چاپی، عدم امکان برنامه ریزی روی زمان چاپ و ارسال سفارشات چاپ، دغدغه کیفیت و عدم پاسخگویی برخی ناظران چاپ، عدم امکان مشاوره برای انتخاب محصول و کاهش هزینه ها قبل از سفارش چاپ، زمان و هزینه بر بودن طراحی و ارسال سفارشات چاپی، مشکل فایل طراحی شده و عدم صدور فاکتور رسمی از جمله مشکلات اصلی صنعت چاپ ایران است.

چاپ آقا چگونه مشکلات صنعت چاپ را حل می کند؟
در وب سایت چاپ آقا، امکان سفارش انواع اقلام چاپی موجود است، این وب سایت با استفاده از نرم افزارهای روز دنیا امکان کاهش هزینه ها در چاپ و طراحی رایگان را فراهم کرده است.
مدل سفارش گیری بصورت آنلاین و در حجم بالا در کشور پیشرفته ای مانند آلمان بیش از یک دهه پیش توسط "شرکت فلایر آلارم" شریک تجاری چاپ آقا آغاز شده که تحولی در صنعت چاپ ایران بوجود آورده است.
خوشبختانه در ایران نیز همراه با پیشرفت سخت افزاری صنعت چاپ زیر ساختهای تکنولوژیک برای حل مشکلات چاپ و ارائه خدمات بهتر راه اندازی شده که تحولی جدید را در صنعت چاپ کشور بوجود آورده است. وب سایت چاپ آقا یکی از زیرساختهای بوجود آمده در صنعت چاپ کشور است که پیوسته در حال تغییر صنعت چاپ ایران می باشد.

منبع: سفارش چاپ آنلاین - چاپ آقا http://www.chapagha.com

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار