کد خبر: ۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۸ - ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 20
خودروهای مک‌لارن برای اولین بار به مجموعه Asphalt اضافه شدند


بر هیچکس پوشیده نیست که مجموعه Asphalt یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های مسابقه ای گوشی های هوشمند می باشد که رکورد دانلود شگفت انگیزی نیز از خود به جا گذاشته است. نسخه آخر مجموعه آسفالت تحت عنوان Asphalt 8: Airborne در سال ۲۰۱۳ میلادی برای سیستم عامل های گوناگونی عرضه شد که به سرعت در میان بازیکنان محبوب گشت و به خوبی در جدول برترین برنامه های اپ استور و گوگل پلی قرار گرفت. حال کمپانی گیم لافت به دلیل افزایش میزان محبوب بازی و رضایت کاربران خود، بروز رسانی های متعددی را برای این عنوان ویدیویی عرضه می کند که در جدیدترین این بروز رسانی ها، خودرهای زیبای مک‌ لارن برای اولین بار به این بازی اضافه می شود تا از بازی با خودروهای جدید بیشتر از گذشته جذاب تر شود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش آی تابناک : دیگر به عرضه بروز رسانی های ماهانه بازی Asphalt 8: Airborne عادت کردیم چرا که سازندگان معمولا در پایان هر ماه میلادی، بروز رسانی جدیدی را به منظور بهبود سازی بازی Asphalt 8: Airborne عرضه می کنند. بروز رسانی ماه دسامبر این عنوان نسبت به بروز رسانی های پیشین، کمی متفاوت بوده چرا که برای اولین بار شاهد حضور خودروهای زیبای مک‌لارن در مجموعه دوست داشتنی آسفالت هستیم.

ضمن اضافه شدن خودروهای مک لارن، کمپانی گیم لافت چندین مسابقات جدیدی را نیز به بازی اضافه کرده است. رویداد Enduro و R&D، دو رویداد جدیدی بازی به حساب می آیند که در آخرین بروز رسانی به بازی آسفالت ۸ اضافه شده و بازیکنان می توانند شانس خود را برای دریافت خودرو Chevrolet Impala و Arash AF10 امتحان کنند. همچنین امکان استفاده از خودروهای قدرت مند مک لارن در این مسابقات وجود دارد.

این تمام ماجرا نیست بلکه سازندگان از عرضه خوردوهای جدید دیگر نیز خبر دادند! کمپانی گیم لافت در بیانیه جدید خود به صورت رسمی اعلام کرد که بزودی چندین خودرو جدید دیگر به بازی Asphalt 8: Airborne اضافه می شوند که از این خودروها می توان به ماشین های بی نظیر Aston Martin اشاره کرد.

در پایان، شایان به ذکر است بروز رسانی جدید بازی Asphalt 8: Airborne هم اکنون برای سه سیستم عامل iOS (آی او اس)، ویندوز فون (Winodws Phone) و اندروید (Android) در دسترس می باشد و شما می توانید با مراجعه به شبکه های اپ استور، ویندوز استور و گوگل پلی، این آپدیت را دریافت نمایید و از محتویات جدید آن لذت ببرید.

منبع:کلیک

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار