کد خبر: ۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۷ - ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 20
استرالیا، اولین کشوری که ایرپاد عرضه می‌کند

به گزارش آی تابناک : بنا به گزارشات "MacRumors" صبح روز دوشنبه در نیوزیلند و استرالیا مشتریانی که ایرپاد جدید اپل را خریداری کردند، سفارشات خود را دریافت خواهند کرد. ارسال سفارشات در حال حاضر در دو کشور انجام می‌گیرد و فروشگاه ‌های اپل در استرالیا فروش این ایرپادها را آغاز کرده‌اند.

ایرپاد متعلق به"Sacha" یکی از خوانندگان "MacRumors" در نیوزیلند

در استرالیا، مشتریانی که قصد گرفتن ایرپادهای جدید خود را داشتند، از اوایل صبح در صف‌های طولانی در مقابل اپ استور منتظر باز شدن درها بودند و همانطور که انتظار می‌رفت، تعداد ایرپادها محدود بود. بعضی از نمایندگی‌ها تنها تعداد کمی از این ایرپادها عرضه شد در حالی که بعضی از نمایندگی‌ها سهم خیلی بیشتری از این ایرپادها داشتند.

تا اینجای کار مشتریانی که ایرپادهای خود را دریافت کرده‌اند، از محصول راضی هستند. یکی از خوانندگان "MacRumors" با نام "Jason" اتصال سریع و آسان آنها به آیفون و کیفیت صدا را بسیار چشمگیر می‌داند.

از راه اندازی آسان و سهولت اتصال ایرپادها به آیفون به وجد آمده‌ام. کیفیت صدا از آن چیزی که انتظار داشتم خیلی بالاتر است. می‌توانم  صدای آن را تا آخر زیاد کنم. پس از 15 دقیقه تست این محصول می‌توانم بگویم که کیفیت صدای آن از ایرپادهای آیفون 7 پلاس کمی بهتر است، که البته ایرپادهای آیفون هم دست کمی از این این‌ها ندارد.

همچنین خیلی خوب در گوش جای می‌گیرند. واقعا فکر نمیکنم از گوشم دربیایند و گم شوند. جایشان خیلی راحت است!

بر اساس اطلاعات اولیه به دست آمده از استرالیا، مشتریان آسیا، ایالات متحده، و بریتانیا احتمالا بتوانند ایرپادها را در بازار فروش محصولات اپل و قبل از رونمایی و فروش رسمی انها در اپ استورهای این کشورها، خریداری کنند.

اپل گفته که فروشگاه‌های خرده فروش در آینده نزدیک این ایرپادها را ارائه خواهند داد و فروشگاه‌های عرضه کننده مستقیم محصولات، از فردا ایرپادهای جدید را جهت عرضه به مشتریان دریافت خواهند کرد.

فروش ایرپاد در دیگر کشورها نیز از صبح روز دوشنبه آغاز خواهد شد. مشتریانی که موفق به پیش سفارش این محصول نشدند، بازار تتها راه خرید این محصول قبل از ژانویه خواهد بود. پیش‌سفارشاتی که امروز ثبت شوند، حدودا شش هفته دیگر به دست مشتریان خواهند رسید.

منبع:ای تی ایران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار