تاریخ انتشار: ۱۸:۴۶ - ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 20
به تازگی گزارشی منتشر شده که ادعا می کند گلکسی اس ۸ ممکن است در ماه آوریل عرضه شود، اما محلی که این گوشی برای اولین بار در آن عرضه خواهد شد، جایی است که هیچ کس انتظار آن را نخواهد داشت.
عرضه گلکسی S8 در مکانی خارج از تصور کاربران


به گزارش آی تابناک : طبق اعلام منابع نزدیک و وابسته به سامسونگ، این کمپانی قصد دارد پرچم دار بعدی خود را برای اولین بار در نیویورک آمریکا عرضه کند.

این گزارش که برای اولین بار توسط وب سایت Korean media منتشر شده است، ادعا می کند که سامسونگ به دلیل چشم انداز استراتژیکی که در مورد توسعه و کسب میزان بیشتری از بازار اسمارت فون ها را دارد، ممکن است گلکسی اس ۸ را در ماه آوریل در شهر نیویورک رونمایی و عرضه کند.

اگر چه بسیاری از مردم فکر می کردند که این غوول فناوری نسل بعدی گوشی های پرچم دار خود را برای اولین در در خاک سرزمین خود رونمایی خواهد کرد، این گزارش ادعا می کند که سامسونگ در حال فراهم کردن بسترهای اولیه برای به نمایش گذاشتن اس ۸  در شهر نیویورک است، که در واقع یک حرکت بسیار هوشمند به حساب می آید. دلیل این است که ایالات متحده دارای بزرگ ترین بازار گوشی های هوشمند از نظر درآمد تولید شده می باشد، و رونمایی از این گوشی در آن جا می تواند تمام شکست های نوت ۷ را جبران کند.

گفته شده که گلکسی اس ۸ به این دلیل که کاربران بتوانند نوت ۷ و لذت در دست گرفتن آن را هر چه زودتر فراموش کنند، با صفحه نمایشی بزرگ همراه خواهد بود. در نتیجه، با وجود چنین صفحه نمایشی وجود یک باتری بزرگ اجتناب ناپذیر می باشد و ممکن است که کیفیت این صفحه نمایش هم بسیار بالاتر از نسل پیشین خود باشد. با این وجود، برخی از آنالیزگران پیش بینی کرده اند که به خاطر این که سامسونگ می خواهد صفحه نمایشی تمام اسکرین در پنل جلویی اس ۸ تعبیه کند، ممکن است برای بعضی از کاربران خوشایند نباشد. دلیل آن هم این است که در دست گرفتن و نگه داشتن صفحه نمایش های این چنینی و خمیده بسیار مشکل است و می تواند به راحتی آسیب ببیند یا بشکند.

هم چنین گزارش شده که گلکسی اس ۸ دارای بلندگوهای بهتر، هارمونی بالاتر صفحه نمایش و بدنه پشتی و زیبایی ظاهری بیشتری است. به نظر ما اگر مشخص شود که این گوشی واقعا قرار است در شهر نیویورک رونمایی شود، در واقع یک تصمیم بسیار هوشمندانه خواهد بود. این اتفاق حتی ممکن است خاطره تلخ نوت ۷ را برای کابران آمریکایی که بیشترین خریداران آن بودند، جبران کند.

منبع:کلیک

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار