تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 20
با نزدیک تر شدن زمان رونمایی رسمی از سامسونگ گلکسی C7 پرو، این گوشی توانسته تاییده FCC را به دست آورد.
سامسونگ گلکسی C7 پرو تاییدیه FCC را اخذ کرد

به گزارش آی تابناک:  با حدس و گمان هایی که وجود دارد که این گوشی و سامسونگ گلکسی C5 پرو هر دو در تاریخ ۲۱ ژانویه رونمایی می شوند، صدور این گواهینامه توسط سازمان نظارتی تنها یک گزینه دیگر باقی می گذارد که باید قبل از عرضه رسمی این اسمارت فون تایید شود.

صدور گواهینامه FCC نشان می دهد او که این گوشی هوشمند توسط یک باتری ۳۳۰۰ طراحی شده است. مشخصاتی که قبلا شایعه شده شامل یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰، پردازنده اسنپ دراگون ۶۲۶ با یک سی پی یو ۲٫۲ گیاهرتز هشت هسته ای و کارت گرافیک آدرنو ۵۰۶ به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی می باشد.

گوشی گلکسی سی ۷ پرو احتمالا دارای یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در هر دو طرف دستگاه خواهد بود و سیستم عامل آن به صورت پیش فرض اندروید ۶٫۰٫۱ می باشد. با این حال، پیش بینی می کنیم که چون این گوشی در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد، پس احتمالا دارای اندروید ۷٫۰ باشد.

حدود یک هفته پیش، چهار تصویر از این گوشی توسط وب سایت چینی TENAA منتشر شد. ما هم اشاره کردیم که سامسونگ به جای خطوط زشت آنتن که اغلب در پشت اسمارت فون ها شاهد آن هستیم، از خطوط آنتن شکاف دار استفاده کرد، که جلوه خاصی به گوشی بخشیده است. هم چنین باید اشاره کنیم که باتری این گوشی غیر قابل تعویض است و فقط مختصصان می تواند آن را جابه جا نمود.

منبع:کلیک

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار