کد خبر: ۶۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۷ - ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 20
لیگ آنلاین PES 2017 با جایزه ۲۰۰ هزاردلاری راه اندازی شد

شرکت کونامی از جزئیات لیگ جدیدی در بازی PES 2017 پرده برداشته است که جایزه بزرگی هم برای ان در نظر گرفته است؛ جایزه قهرمان این مسابقات ۲۰۰ هزار دلار است.

به گزارش آی تایناک : در این بازی ها که به صورت لیگی برگزار می شود، دو لیگ آنلاین وجود خواهد داشت. اولین لیگ از ۱۵ دسامبر شروع شده است. و دو تیم اول لیگ منطقه ای در نقاط مختلف به مرحله بعدی راه پیدا می کنند و در نهایت در یک لیگ ۱۶ تیمی به رقابت می پردازند و برنده آن لیگ، قهرمان نهایی خواهد بود.

از آنجایی که تنها یک نفر برنده جایزه ۲۰۰ هزاردلاری خواهد شد، اما برای نفر دوم نیز جایزه نفیسی در نظر گرفته شده است به طوری که نفر دوم ۱۰۰ هزار دلار و نفر سوم ۵۰ هزار دلار خواهد برد و قهرمان جام محلات نیز ۲۰ هزار دلار خواهد برد. و با توجه به رده بندی نهایی تیم ها مبالغی هر چند ناچیز نیز برای بقیه تیم ها در نظر گرفته شده است.

این رقابت مختص PS4 و PS3 است و برای ورود به این بازیها باید در سایت pesleague.com ثبت نام کنید. از این سایت تمامی نتایج مسابقات را می توانید دنبال کنید و بهترین تیم لیگ هر منطقه، به مسابقات نهایی که در اواسط ژانویه برگزار می شود دعوت می شود.
مسئول برگزاری این مسابقات معتقد است این مسابقات بهترین عرصه برای همه کسانی است که ادعایی در این حوزه دارند و می توانند توانایی های خود را به معرض نمایش بگذارند.

منبع:کلیک

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار