کد خبر: ۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 13
با توجه به تجهیز کنسول بازی ایکس باکس وان به نسخه جهانی ویندوز 10 توسعه دهندگان و برنامه نویسان به سادگی می توانند برای آن برنامه‌های جانبی بنویسند.
به گزارش آی تابناک: سایت به اشتراک گذاری فایل و خدمات کلود دراپ باکس از این قابلیت کنسول بازی مذکور استفاده کرده و برنامه اختصاصی خود برای Xbox One را در دسترس علاقمندان قرار داده است.

بنابراین از این پس برای دسترسی به فایل های ذخیره شده در دراپ باکس (مانند انواع عکس ها و فیلم های سینمایی)، می توانید از کنسول بازی ایکس باکس وان هم استفاده کنید، کاری که معمولا با استفاده از گوشی و رایانه های شخصی انجام می شود.

یکی دیگر از مزایای این برنامه امکان انتقال محتوا از حافظه های فلاش است و لذا می توانید با اتصال این نوع حافظه ها به کنسول بازی ایکس باکس وان، فایل های خود را به حساب کاربری دراپ باکس منتقل کنید تا داده هایتان را از دست ندهید.

با این برنامه می توانید از محیط بازی های در حال اجرا در ایکس باکس یا دیگر انواع محتوا اسکرین شات تهیه کنید و آنها را از ایکس باکس به دراپ باکس منتقل کنید . علاقمندان می توانند برای دسترسی به این برنامه به فروشگاه ایکس باکس در آدرس https://www.microsoft.com/en-us/store/p/dropbox/9wzdncrfj0pk?tduid=(daa7a49a984657ff2a39688e9e240b3c)(256380)(2459594)(TnL5HPStwNw-D28kALlwA799hOQhrpCdYg)() مراجعه کنند. استفاده از این برنامه رایگان است.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار