کد خبر: ۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۶ - ۰۷ دی ۱۳۹۴ - 2015 December 28
اگر اخبار شرکت ال جی را دنبال کنید از محصولات جدید این شرکت یعنی هدست‌های Tone باخبر هستید. حال اخبار جدید حاکی از آن است که این شرکت هدست بلوتوثی جدید خود را با نام HBS-910 تولید کرده است و قصد دارد تا آن را در نمایشگاه CES 2016 که تنها چند روز به شروع آن مانده است، به‌صورت رسمی معرفی کند.

اگر اخبار شرکت ال جی را دنبال کنید از محصولات جدید این شرکت یعنی هدست‌های Tone باخبر هستید. حال اخبار جدید حاکی از آن است که این شرکت هدست بلوتوثی جدید خود را با نام HBS-910 تولید کرده است و قصد دارد تا آن را در نمایشگاه CES 2016 که تنها چند روز به شروع آن مانده است، به‌صورت رسمی معرفی کند.

هدست Tone HBS-910 ال جی

گفته شده است که هدست جدید ال جی HBS-910 نام خواهد داشت که کوچک اما زیبا به‌نظر می‌رسد و همچنین سبک وزن خواهد بود. همین‌طور به لطف شرکت Harman/Kardon شاهد کیفیت صدای عالی و خوبی خواهیم بود درست مانند مدل قبلی آن یعنی HBS-900 که در سال 2014 معرفی شد و از کیفیت صدای بسیار خوبی بهره‌مند بود.

هدست Tone HBS-910 ال جی

شرکت ال جی توانسته با طراحی زیبا و کوچک خود طرفداران موسیقی را به هدست‌های Tone خود علاقمند سازد و حالا قرار است در HBS-910 شاهد دو میکروفون باشیم که می‌تواند کیفیت ضبط صدا را بهبود ببخشد و نویز صدا را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. در مدل جدید همچنان شاهد قابلیت خواندن پیام‌های تلفن همراه خواهیم بود که یکی از امکانات منحصر به‌فرد هدست‌های Tone ال جی است.

هدست Tone HBS-910 ال جی

برطبق گفته‌های منبع ال جی هدست HBS-910 خود را در ماه فوریه 2016 معرفی خواهد کرد و همچنین این دستگاه در رنگ‌های مشکی، سفید و صورتی دردسترس خواهد بود. اما در مورد قیمت این محصول هنوز صحبتی به میان نیامده است و مشخص نشده این هدست چه قیمتی خواهد داشت اما انتظار داریم همانند سال قبل چیزی حدود 150 دلار باشد. نظر شما درخصوص هدست HBS-910 ال جی چیست؟ آیا این محصول نیز همچون قبل موفق خواهد بود؟ نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

منبع:ترنجی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار