کد خبر: ۵۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۲ - ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 10
محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نتایج راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات که سرعت، کیفیت و تعرفه پائین است، بیان کرد که این شبکه هیچ محدودیتی در سرعت ندارد.

محدودیتی در سرعت شبکه ملی اطلاعات وجود ندارد

به گزارش آی تابناک:وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآورشد: «فاز اول شبکه ملی اطلاعات در هفته دولت به بهره‌برداری رسید و از همین رو با راه‌اندازی این شبکه، شاهد تحولات چشمگیری در زمینه‌های سرعت، کیفیت و تعرفه پایین بوده‌ایم. این شبکه به ایجاد اشتغال منجر شده و بطورکلی این شبکه نیازمندی مردم را در داخل کشور به نحوی کارآمد دربر می‌گیرد.

قرار است شبکه ملی اطلاعات در دولت یازدهم تا پایان برنامه پنجم توسعه کامل شود در سال‌روز جهانی ارتباطات و چهارمین جشنواره فاوا مورد توجه دبیر کل اتحادیه جهانی قرار گرفت و وزیر ارتباطات همواره بر این تاکید داشته که می‌توان امکان ارائه سرویس را در این شبکه در زمان پیش‌بینی شده فراهم کند. همچنین در سال 93 با پیشرفت شبکه ملی اطلاعات وآماده‌سازی زیرساخت‌های راه‌اندازی این شبکه، توسعه در پهنای باند و ارتقای نسل‌های تلفن همراه نیز انجام شد. افزایش پهنای باند قبل از راه‌اندازی این شبکه مورد انتقاد برخی مسئولین قرار گرفت؛ اما وزیر ارتباطات همواره براین تاکید داشت که نمی‌توان جلوی پیشرفت را گرفت.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار