کد خبر: ۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 08
شایعات از آماده سازی قابلیت HomeHub برای ویندوز 10 حکایت دارند که در واقع پلتفرمی مشابه با Home گوگل و اکوی آمازون است. گرچه بعید است این قابلیت تا سال آینده معرفی شود اما گویا ردموندی ها در حال آماده سازی فضای سخت افزاری هستند. مایکروسافت قصد دارد با همکاری شرکت های دیگر، دستگاه هایی را تولید کند که ویندوز را مشابه به اکو و الکسا اجرا می کنند.
به گزارش آی تابناک:حالا اینتل و مایکروسافت در همکاری جدیدشان می خواهند به سازندگان سخت افزار این فرصت را بدهند تا با استفاده از هوش مصنوعی مایکروسافت، کورتانا، دستگاه هایی مشابه با اکو بسازند.

تری میرسون، مدیر بخش ویندوز و دستگاه های مایکروسافت می گوید: «مشتریان، سازندگان دستگاه هستند. اشتیاق بسیاری در رابطه با دستگاه هایی که قابلیت مکالمه از راه دور و حساس به کلمه کلیدی دارند وجود دارد. دستگاه هایی با نمایشگر کوچک یا بزرگ و حتی بدون نمایشگر.»

طی این هفته، نه مایکروسافت و نه شرکایش قصد ندارند دستگاه جدیدی معرفی کنند اما رسما کورتانا را به نبرد با الکسای آمازون فراخواندند. میرسون می گوید آن ها قصد دارند گزینه های مختلفی را در اختیار مشتریان قرار دهند تا هر طور که به سلیقه آن ها می خورد، انتخاب محصول کنند.

گفته شده قابلیت HomeHub ویندوز 10 به سازندگان سخت افزار اجازه می دهد تا دستگاهی بسازند که می تواند به فرامین صوتی پاسخ داده و به عنوان یک دسکتاپ مشترک خانوادگی عمل کرده و بتواند دیوایس های هوشمند داخل خانه را کنترل کند.

منبع:ورج
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار