تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 08
رسول سرائیان، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از واگذاری سریع‌تر خطوط تلفن ثابت در استان‌ها و شهرهای کشور با استفاده از فناوری‌های جدید خبر داد. سرائیان استفاده از فیبر نوری را یکی از راه‌کارهای این شرکت برای واگذاری پرسرعت‌تر تلفن ثابت برشمرد. مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین گفت که تلاش می‌شود فاصله بین زمانی بین تقاضای خط تلفن تا زمان نصب به حداقل ممکن کاهش یابد و این دستورالعمل شرکت است.
به گزارش آی تابناک:مدیرعامل شرکت مخابرات به تعهد این شرک به رگولاتوری برای واگذاری تلفن ثابت در اسرع وقت اشاره کرد و گفت: «همه تلاش‌ها در جهت آن است که هر جا متقاضی تلفن ثابت بود، فرآیند واگذاری با حداکثر سرعت صورت گیرد. سرمایه‌گذاری‌های جدیدی که در این شرکت صورت می‌گیرد نیز در راستای سرعت بخشیدن به فرآیند واگذاری تلفن ثابت است. البته واگذاری تلفن ثابت با تلفن همراه متفاوت است؛ زیرا اختصاص کابل، انجام سیم کشی‌های لازم و مسایل دیگر در روند واگذاری تلفن ثابت اثرگذار است که تلاش می‌شود این فرآیند‌ها کوتاه تر شود. مشترکان و متقاضیان اگر تخلفی درنحوه واگذاری مشاهده کردند گزارش کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.


رسول سرائیان درباره قیمت واگذاری تلفن ثابت نیز یادآورشد: «براساس مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، برای واگذاری تلفن ثابت باید مبلغ یک میلیون ریال نقد دریافت شود و یک میلیون ریال مابقی نیز در ۳۶ قسط اخذ گردد. اما این اختیار را به شرکت مخابرات داده‌اند تا کسانی که تمایل دارند همه مبلغ را نقد پرداخت کنند، از ۱۰ درصد تخفیف بهره‌مند شده و یک میلیون و۸۰۰ هزار ریال را به جای دو میلیون ریال پرداخت کنند و این تنها برای افرادی است که تقاضای پرداخت یکجای وجه تلفن ثابت را دارند.»

منبع: شرکت مخابرات ایران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار