کد خبر: ۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 07
مثلا شاید در آینده‌ای نزدیک، شکلک یک عینک را برای گوگل بفرستید، گوگل آدرس نزدیک‌ترین عینک فروشی‌ها را برایتان بفرستد.یک ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید برخی تصاویر به اندازه هزاران نوشته ارزش دارند. با ارائه خدمات جدید جست‌وجو با شکلک گوگل می‌توان گفت برخی شکلک‌ها به اندازه هزاران جستجو در گوگل نتیجه نمایش می‌دهند.
به گزارش آی تابناک: کاربران از این به بعد برای دریافت پاسخ‌های خود از گوگل تنها کافی است یک شکلک را برای گوگل توییت کنند.

به عنوان مثال اگر کاربری شکلک یک همبرگر را برای گوگل در توییتر ارسال کند، به عنوان پاسخ آدرس همبرگرفروش‌های نزدیک محل اقامت خود را مشاهده خواهد کرد. همچنین با ارسال شکلک چتر متوجه خواهید شد که آیا در منطقه محل حضور شما باران خواهد بارید یا خیر.

از مجموع ۱۴۰۰ نماد موجود یونیکد برای ۲۰۰ مورد از آنها شکلک‌هایی در نظر گرفته شده که گوگل در واکنش به آنها در توییتر جست‌وجوهایی انجام خواهد داد. گوگل از کاربران خواسته با بررسی و آزمایش این شکلک‌ها برای جستجو از کارکردهای آنها مطلع شوند.

ارائه این خدمات ناشی از سازگار شدن بیشتر توییتر با شکلک‌هایی است که کاربران برای ابراز احساسات یا انتقال پیام‌های خود مورد استفاده قرار می‌دهند. بررسی‌هایی که به تازگی توسط ادویک صورت گرفته نشان می‌دهد حدود ۶۰۰ هزار توییتی که در هر ساعت ارسال می‌شوند حاوی حداقل یک شکلک هستند.

استفاده از شکلک‌های مذکور به حل مشکل ناشی از محدودیت ۱۴۰ کاراکتری توییتر هم کمک می‌کند. کاربران برای استفاده از این خدمات باید قابلیت نمایش موقعیت مکانی خود را در گوگل فعال کنند.

منبع:فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار