کد خبر: ۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 06
یک دستیار ارشد دونالد ترامپ گفت سازمان امنیتی موسوم به سرویس مخفی آمریکا به ترامپ توصیه کرده با آغاز ریاست جمهوری‌اش دیگر به سراغ حساب شخصی‌اش در توئیتر نرود
خداحافظی ترامپ باتوییتر!!!

به گزارش آی تابناک:کلیان کانوی، دستیار ارشد دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا که در اظهاراتی توئیت‌های پر مناقشه ترامپ را در راستای "رفتار ریاست جمهوری" دانسته به شبکه سی.ان.ان گفت، سرنوشت حساب شخصی توئیتر دونالد ترامپ در دست بررسی است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، کانوی در پاسخ به این که آیا ترامپ بعد از به جا آوردن تحلیف به عنوان رئیس جمهور دیگر به سراغ حساب توئیترش خواهد رفت یا خیر گفت: تصمیم در این باره به عهده خود او و همچنین سرویس مخفی و دیگرانی که قرار است به او در زمینه تصمیم گیری نسبت به این مسائل کمک کنند، است.

وی ادامه داد: من فکر می کنم رئیس جمهور منتخب آمریکا به حساب‌هایش در شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر و فیس‌بوک که ۲۵ میلیون کاربر و شاید بیشتر از آن را به خود جذب کرده‌اند به چشم ابزار مناسبی برای انتقال پیام نگاه می‌کند.

دستیار ترامپ گفت: او یک شخص "بی همتا" است که از همان اول کارش از قضاوتش پیروی می‌کند.

کانوی در پاسخ به این که آیا فکر می کند این رفتار مناسبی از سوی ترامپ است که در توئیتر به رغم نداشتن هیچ گونه مدرکی بگوید "میلیون‌ها رای تقلبی در انتخابات وجود داشته" گفت: خب بله . او رئیس جمهور منتخب است و این هم ناشی از رفتار ریاست جمهوری است!

کانوی همچنین از مردم آمریکا خواست که دیگر دغدغه نتیجه انتخابات را نداشته و از رئیس جمهور در زمینه مسائلی که قرار است به آنها رسیدگی کند، حمایت کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار