کد خبر: ۵۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 06
موفقیت هواوی سبب شده است کارمندان این کمپانی بیش از پیش خودشان را وقف کار خود کنند.

کارمندان هواوی خودشان را وقف کمپانی می‌کنند

به گزارش آی تابناک:ظاهرا موفقیت هواوی باعث افزایش انگیزه‌ی کارکنان این کمپانی برای همکاری بیشتر شده است و آن‌ها خودشان را بیش از گذشته وقف کارشان می‌کنند.

بی‌شک ۶۰ میلیارد دلار درآمد که طی پنج سال گذشته دو برابر شده است و جایگاه سومین تولیدکننده‌ی بزرگ گوشی‌های هوشمند در دنیا، چیزی نیست که بتوان به‌سادگی از آن گذشت. ضمن اینکه می‌دانیم مسیر هواوی همین‌جا متوقف نخواهد شد. اوایل سال جاری مدیر مرکز خدمات مشتریان هواوی گفته بود این کمپانی قصد دارد تا پنج سال آینده با عبور از اپل و سامسونگ، بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در دنیا باشد.

برخی از کارمندان هواوی پس از یک سال کار کردن در این کمپانی، قراردادی را با عنوان «کارمند وقف‌شده» امضا کرده‌اند که بر اساس آن نه‌تنها برای کار بیش‌ از اندازه اضافه‌کار دریافت نمی‌کنند، بلکه حق تعطیلات را نادیده می‌گیرند. در عوض به افرادی که این قرارداد را امضا کرده‌اند بخشی از سهام و موفقیت‌های آتی هواوی تعلق می‌گیرد و با این اوصاف این غول چینی تحت تملک مدیران اجرایی و دیگر کارمندان خود خواهد بود.



کارمندان هواوی خودشان را وقف کمپانی می‌کنند

در حالی که هواوی به گونه‌ی برنامه‌ریزی کرده است که تا پنج سال آینده، بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی در دنیا باشد؛ رِن ژنگفی، مدیرعامل فعلی این کمپانی - که به‌عنوان یکی از مؤسسان، سال ۱۹۸۷ هواوی را بنیان گذاشته است - به‌زودی بازنشسته خواهد شد. در حال حاضر هواوی سه مدیر اجرایی ارشد دارد که به‌صورت چرخشی هر شش ماه وظیفه‌ی مدیریت هواوی را بر عهده دارند. موفقیت رِن در گرو عملکرد این گروه سه‌نفره است. چیزی که قطعی به نظر می‌رسد این است که مدیر آینده‌ی هواوی از نزدیکان و بستگان رن نخواهد بود. با اینکه مدیر مالی هواوی، دختر او است و یکی از پسرهایش مدیریت یکی از شرکت‌های تابعه را دارد، ولی رن اعلام کرده است مدیر بعدی هواوی از اعضای خانواده‌ی او نخواهد بود.

در حال حاضر ۱۷۰ هزار نفر در هواوی مشغول به کار هستند و گزارشی از احساس این افراد نسبت به کمپانی مورد نظر منتشر شده است. هواوی می‌گوید: «اگر خود را وقف کمپانی کنید، کمپانی هیچ‌گاه شما را رها نخواهد کرد.»

منبع: phonearena
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار