کد خبر: ۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 03
طبق اخبار جدید، موتورولا تولید ساعت هوشمند را متوقف می‌کند. این کمپانی در حال حاضر رسما اعلام کرده است نسخه جدیدی از ساعت هوشمند موتو 360 را در سال ۲۰۱۶ عرضه نخواهد کرد.
موتورولا از بازار ساعت هوشمند کناره گیری می کند

به گزارش آی تابناک:یکی از مسئولان موتورولا در مصاحبه‌ای گفته است هیئت‌مدیره با عرضه بیشتر دستگاه‌های پوشیدنی مانند ساعت هوشمند موافق نیست.

اندروید ور نیز مشکلات بسیاری دارد و باعث شده است گوگل عرضه اندروید ور 2.0 را به تأخیر بیاندازد. همان‌طور که ذکر کردیم این سیستم‌عامل قرار است اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه شود اما گوگل هنوز دلیل این تأخیر را اعلام نکرده است.

موتورولا اولین شرکتی نیست که از تولید ساعت‌های هوشمند اندرویدی صرف نظر کرده است. هواوی و ال‌جی که در گذشته ساعت‌های هوشمند اندرویدی تولید کرده بودند نیز اعلام کرده‌اند در حال حاضر برنامه‌ای برای تولید ساعت هوشمند جدید نخواهند داشت.

شایعاتی وجود دارد که احتمالا هواوی هم به‌طور کامل از عرضه محصول مبتنی بر اندروید ور صرفه نظر می‌کند. این در حالی است که یکی از مسئولان هواوی در مصاحبه‌ای گفته بود هواوی گجت‌های پوشیدنی عرضه خواهد کرد؛ اما به این موضوع که آیا این گجت‌ها از سیستم‌عامل اندروید ور استفاده خواهند کرد اشاره‌ای نشده بود.

در هر صورت مهم‌ترین شایعه‌ای که در حال حاضر وجود دارد، این است که احتمالا گوگل قصد دارد مانند عرضه گوشی‌های هوشمند پیکسل، ساعت هوشمند نیز تولید و عرضه کند. باید صبر کرد و دید آیا این شایعات به واقعیت تبدیل خواهد شد یا خیر.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار