کد خبر: ۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 03
نشست خبری استارت‌آپ کسب‌وکار سبز هفته گذشته توسط سازمان محیط زیست در محل این سازمان برگزار و توضیحاتی پیرامون این رویداد ارایه شد.
به گزارش آی تابناک:در این نشست صدرالدین علیپور مشاور رییس سازمان و سرپرست دفتر پژوهش و فناوری‌های سازمان محیط زیست، گفت: ثبت نام دومین استارت‌آپ کسب و کار سبز از چهارشنبه 3 آذر شروع شده و تا روز دوشنبه 8 آذر ادامه خواهد داشت که علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به سایت www.doe.ir مراجعه کنند.

وی گفت: قرار است در این رویداد، استارت‌آپ کسب و کار با ایجاد رسانه‌های محیط زیستی با همکاری این سازمان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و بانک تجارت با هدف کارآفرینی و توسعه رسانه‌های محیط زیستی از 17 الی 19 آذرماه با حضور نخبگان رشته‌های محیط زیست، گرافیک، کامپیوتر و ارتباطات برگزار شود.

وی در توضیح این رویداد گفت: استارت‌آپ کسب و کار سبز با ایجاد رسانه‌های محیط زیستی همانند سایر  استارت‌آپ‌ویکندها یک رویداد آموزشی‌تجربی است که طی سه روز متوالی برگزار می‌شود و در این رویداد شرکت‌کنندگان از گروه‌هایی مانند برنامه‌نویسان، مدیران تجاری، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی 54 ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند. شرکت‌کنندگان طی این رویداد با آخرین روش‌های تجاری‌سازی اختراعات و نوآوری‌ها آشنا خواهند شد.

مشاور رییس سازمان محیط زیست افزود: همچنین همراه با این رویداد دو کارگاه آماده‌سازی و آموزشی در زمینه رسانه‌های محیط زیستی و مشاغل سبز در روزهای 13 و 15 آذر در دانشگاه آزاد تهران شمال برگزار خواهد شد و در پایان دوره نیز شرکت‌کنندگان در کارگاه‌ها و رویداد گواهینامه معتبر دریافت خواهند کرد.

گفتنی است این نشست خبری درست یک روز قبل از اتمام مهلت ثبت‌نام دومین استارت‌آپ کسب‌وکار سبز برگزار شد که این اطلاع‌رسانی دیرهنگام سوال خبرنگاران را در پی داشت. البته بعدتر اعلام شد که مهلت ثبت‌نام تا یازدهم آذرماه تمدید شده است که به نظر می‌رسد باز هم زمان کافی برای ارایه ایده‌ها وجود نداشته است.
 
منبع: عصر ارتباط
 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار