تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 01
چند سالی است که با باب‌شدن ساعت هوشمند، شرکت‌های سازنده علاوه بر معرفی گوشی هوشمند،ساعت‌های هوشمندشان را نیز معرفی می‌کنند.
ال‌جی ساعت‌های هوشمند جدیدش به‌زودی معرفی می‌کند

به گزارش آی تابناک:
ال‌جی جزو اولین شرکت‌هایی بود که ساعت هوشمند خود را با سیستم عامل Android Wear روانه بازار کرد. Gwatch و پس از آن Watch Urbane و Watch Urbane 2nd Edition ساعت‌های هوشمند ال‌جی هستند که تا کنون معرفی و روانه بازار شده‌اند و انصافا Watch Urbane یکی از زیباترین ساعت‌های هوشمندی است که در بازار وجود دارد.

 بااینکه احتمال دارد Android Wear 2.0  در سال آینده آماده استفاده برای سازندگان شود اما ال‌جی قصد ندارد عرضه ساعت‌های جدیدش را به تاخیر بیندازند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده ال‌جی در نظر دارد 4 مدل ساعت جدید بانام‌هایWatch Sole،Watch Style،Watch Pro و Watch Force را معرفی کند.

 هنوز مشخص نیست منظور ال‌جی از نام‌گذاری ساعت‌های جدیدش چیست اما احتمال دارد Watch Style شیک‌ترین ساعت و Watch Pro قدرتمندترین ساعتش باشند.

 یکی دیگر از گمانه زنی‌هایی که در مورد این ساعت‌ها زده شده است احتمال تجهیز آن‌ها به سیستم پرداخت(LG Watch Pay) باشد مانند آنچه سامسونگ در Gear S3 بکار گرفته است . البته این در حالی است که گوگل سیستم پرداخت اختصاصی خود را دارد.

نظر شما چیست آیا ال‌جی امسال می‌تواند شمار محصولات پوشیدنی خود را افزایش دهد؟

منبع: gsm

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار