کد خبر: ۵۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - 2016 November 29
کمپانی های سامسونگ و اپل دو کمپانی بزرگ و پیشرو در عرضه گوشی های هوشمند و همچنین ساعت های هوشمند هستند و مشهورترین رقابت در بازار گوشی ها ، معمولا حول محور دو گوشی هوشمند این دو برند می چرخد.
به گزارش آی تابناک:کمپانی سامسونگ و اپل هر ساله با عرضه جدیدترین گوشی های پرچمدار خود ، بازار رقابت گوشی های هوشمند را داغ نگه می دارند به نوعی که بین دو پرچمدار این کمپانی ها جنگ هم راه می افتد !! .

از جدیدترین پرچمدار های دو برند اپل و سامسونگ به ترتیب می توان به دو گوشی گلکسی اس۷ و آیفون۷ اشاره کرد که آیفون۷ توسط اپل در تاریخ ۱۶ سپتامبر به صورت رسمی پرده برداری شد اما حالا نوبت عرضه پرچمدار جدید کمپانی سامسونگ می باشد که این گوشی هوشمند قرار است تحت عنوان گلکسی اس۸ ، عرضه شود .

با وجود اینکه چند ماه با معرفی این گوشی هوشمند فاصله داریم اما روز به روز اطلاعات گلکسی اس۸ لو میرود و اگر خبر های ما را دنبال کرده باشید شایعات پیرامون این گوشی را مشاهده کرده اید . از جدیدترین این اطلاعات میتوان به وجود اسکنر عنبیه چشم و صفحه نمایش بدون حاشیه گلکسی اس۸ اشاره کرد که در پست های ذکر شده این مورد ها را بررسی کردیم .

اما با تکیه بر خبریکه در سایت PhoneArena منتشر شد ، سامسونگ گلکسی اس۸ قرار است از ۶ گیگابایت حجم برای حافظه رم استفاده کند و برای بخش حافظه ی داخلی نیز از ۲۵۶ گیگابایت حجم پشتیبانی می کند که مانند نسل گلکسی اس۶ از درگاه کارت حافظه پشتیبانی نمی کند ولی تفاوت این دو نسل در این است که در گلکسی اس۶ ۳۲ گیگابایت حجم در دسترس بود که این ظرفیت بسیار کم در نظر گرفته شده بود و این موضوع یکی از مهمترین مشکلات کاربران در گلکسی اس۶ بود که قرار است در گلکسی اس۸ به خوبی رفع شود !!!

منبع:مجله اینترنتی کمونه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار