تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - 2016 November 26
شرکت Gemalto از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات امنیت دیجیتالی در جدیدترین گزارش خود اولویت‌های مربوط به سرعت، امنیت، راحتی و... در جریان استفاده از گوشی‌های هوشمند را منتشر کرد.
امنیت مهمترین اولویت در دستگاه های موبایلی

به گزارش آی تابناک: در بررسی‌های جدید این مرکز مشخص شد ۸۰ درصد کاربران امنیت را مهم‌ترین اولویت خود در دستگاه‌های موبایلی می‌دانند و پس از آن ۴۸ درصد کاربران توضیح دادند که سرعت دستگاه برای آنها اهمیت فراوان دارد.

این بررسی نشان داد امنیت مهم‌ترین نگرانی کاربران موبایلی ر جهان است و با وجود اپلیکیشن‌ها و روش‌های جدید، بسیاری از کاربران همچنان در این زمینه مشکل دارند.

بخشی از این بررسی «روانشناسی امنیت» را مورد توجه قرار داد و بر اساس آن مشخص شد ۸۰ درصد کاربران می‌خواهند سمبل اپلیکیشن یا برنامه امنیتی آنها همواره روی گوشی نمایان شود تا اطمینان حاصل کنند که دستگاه آنها در برابر هرگونه حمله سایبری آمادگی لازم را دارد.

کاربرانی که در این بررسی حضور داشتند اعلام کردند که اگر گوشی هوشمند آنها ۱۰۰ درصد ایمن باشد، فعالیت‌های شخصی بیشتری را با آن انجام می‌دهند.

همچنین ۷۰ درصد کاربران توضیح دادند که با این سطح امنیت اسناد هویتی خود را به گوشی هوشمند انتقال می‌دهند، ۶۶ درصد بر نقل و انتقالات مالی تاکید داشتند و ۳۸ درصد هم توضیح دادند که اگر دستگاه آنها کاملا ایمن باشد این امکان را فراهم می‌کنند تا گوشی به دیگر ابزارهای هوشمند در خانه متصل شود.
  
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار