کد خبر: ۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - 2016 November 24
مایکروسافت و نینتندو با هم روی عرضه ی ماینکرفت در پلتفرم Wii U کار کردند و ممکن است در آینده شاهد همکاری این رقبا باشیم. فیل اسپنسر بر این عقیده است که نینتندو عناوینی را منتشر کرده است که برای هیچ کس غریبه نیست و او مایل است که روزی ماریو را در اکس باکس ببیند. در ادامه با وینفون همراه باشید.فیل اسپنسر در آخرین مصاحبه ی خود با AusGamers این چنین گفت: “کنسول اول نینتندو با بهترین عناوین ممکن عرضه شد، بازی ها فوق العاده بودند و این خاطرات تاثیرات زیادی روی همه ما گذاشته است، همراهی این عناوین با اکس باکس عالی خواهد بود.”
فیل اسپنسر:

به گزارش آی تابناک:وقتی مایکروسافت تصمیم به همکاری با Wii U برای عرضه ی ماینکرفت (که جزو دارایی های مایکروسافت است) گرفت بسیاری از طرفداران نگران عرضه ی این عنوان روی کنسول رقیب بودند، ولی آقای اسپنسر گفته بود که همکاری با نینتندو بسیار لذت بخش بوده و او امیدوار است که این همکاری ادامه داشته باشد. فیل اسپنسر می گوید:

    ادامه دادن این مسیر با نینتندو و ایجاد یک رابطه ی مستحکم جزو اهداف ما است چراکه ممکن است به هدف بزرگی دست پیدا کنیم. همیشه از من سوال میشود که آیا مایلم شخصیت Banjo را در بازی Super Smash Bros ببینم؟ و من میگویم بله! اگر می توانستم بدون درنگ این کار را انجام می دادم. اگر در آینده فرصتی برای همکاری با نینتندو داشته باشیم حتما از آن استفاده خواهیم کرد.

آوریل سال ۲۰۱۵ (فروردین ۹۴) فیل اسپنسر گفته بود که شخصیت Banjo را به عنوان بسته ی الحاقی برای بازی Super Smash Bros برای پلتفرم Wii U/3DS عرضه می کند. این تصمیم هیچ وقت عملی نشد گرچه آقای اسپنسر گفته بود که هیچ مشکلی برای انجام دادن این کار وجود ندارد. نظراتی از سوی مردم در مورد عرضه ی عنوان انحصاری مایکروسافت RareReplay برای پلتفرم Wii U داده شده بود ولی در آینده مایکروسافت این استدیو را خریداری و شایعه ها را سرکوب کرد. در آخر فیل اسپنسر گفته که او فکر میکند نینتندو یکی از المان های مهم در صنعت بازی های ویدیویی است.

در سال ۲۰۱۲ که مایکروسافت سهام ماینکرفت را خرید این بازی هم روی اکس باکس و هم پلی استیشن در دسترس بود. بعد از این خرید بسیاری پرسیدند که مایکروسافت چقدر این بازی را در پلتفرم های دیگر پشتیبانی می کند و آیا قرار است این بازی به یک عنوان انحصاری تبدیل شود؟ همه ی ما شاهد بودیم که چنین اتفاقی رخ نداد گرچه تعدادی از بسته های الحاقی ماینکرفت در زمان کوتاهی انحصاری اکس باکس هستند و سپس روی پلتفرم های دیگر منتشر می شوند.

در مورد رابطه ی این دو کمپانی چه فکر می کنید؟ آیا شما منتظر ماریو در اکس باکس هستید؟ دیدگاهتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : وینفون
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار