کد خبر: ۵۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - 2016 November 24
مرد آیکونیک و نابغه اپل این روزها کار طراحی سخت‌افزاری انجام نمی‌دهد.


نابغه اپل تغییر کرد

به گزارش آی تابناک:
جانی آیو، طراح اصلی آی پاد و آی پد و آیفون و ... که لقب سر/Sir دارد، ظاهراً از تیم طراحی سخت‌افزارهای اپل کنار گذاشته شده و جیسون اسنل / Jason Snell جای وی را گرفته است.

مدتهاست از عدم تغییر در آیفون انتقادهای زیادی می‌شود و تیم کوک که به شدت تحت فشار از سوی کاربران و سهامداران قرار گرفته باید در سرتیم طراحی خود تجدید نظر می‌کرد که ظاهرا این کار انجام شده است تا مردم با آیفونی متفاوت در 2017 روبرو شوند.


جانی آیو به نوشته سایت «سیکس کالرز» مانند سابق درگیر طراحی‌های سخت‌افزاری محصولات اپل نیست و طراحی‌های خود را روی کمپس فضایی و فروشگاه‌های اپل در سراسر جهان در کنار «آنجلا آرنتس»، مدیر اجرایی فروشگاه‌های اپل متمرکز کرده است.

اگر این تئوری درست باشد، جانی آیو در طراحی آیفون 8 یا آیفون‌های 2017 دخیل نیست و شاهد آیفونی با نمایشگر OLED و بدون کلید فیزیکی هوم که جانی آیو ساخت، خواهیم بود.

«فوتو بوک» جدید اپل نیز بخشی از بازنشستگی زودرس برای جانی آیو محسوب می‌شود.

وی مدتها است تنها در پس‌زمینه صوتی تبلیغات اپل حضور دارد و در مراسم رونمایی‌ها نیز حضور چشمگیری نداشته است علی‌رغم اینکه عنوان رسمی مدیر اداره طراحی را یدک می‌کشد.

اینکه جانی آیو برخلاف سابق، شخصاً آیفون‌های 2017 را طراحی نمی‌کند واقعیت دارد و حرف آخر را روی طراحی‌هایی که 20 سال است انجام می‌دهد، دیگر نمی‌زند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار