کد خبر: ۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - 2016 November 19
اپلیکیشن آکروبات ریدر ادوبی با آخرین آپدیتی که برایش منتشر شده، از همیشه مفیدتر و کاربردی تر شده است. تقریبا یک هفته مانده به جمعه سیاه، ادوبی تصمیم گرفته با اضافه کردن قابلیتی به آکروبات ریدر تهیه رسید برای کاربرانی که در این روز به خرید می پردازند را آسان تر کند.
به گزارش آی تابناک ، آکروبات ریدر جدید برای iOS و اندروید به ابزاری رایگان برای اسکن مجهز شده که می تواند به راحتی رسیدهای خرید را به فایل های PDF تبدیل کند. در حقیقت، چیزهای زیادی هستند که با آکروبات ریدر می توان از آن ها خروجی PDF گرفت؛ از اسناد و مدارک گرفته تا یادداشت های ساده، کارت های ویزیت، عکس، فرم و حتی نوشته های روی تخته وایت برد.

نسخه جدید اپلیکیشن آکروبات ریدر برای iOS و اندروید منتشر شد

نکته عالی این که اپلیکیشن امکانی فراهم کرده تا بتوانید تعداد زیادی از این اسناد و مدارک را در یک فایل واحد جمع آوری و ذخیره کنید. توسعه دهندگان آکروبات ریدر ضمنا به این نکته اشاره داشته اند که از این پس کیفیت تمامی عکس های اپ با توجه به بهبود سیستم تشخیص حاشیه اسناد، ابزار تصحیح پرسپکتیو و شفاف سازی متن ارتقاء خواهند یافت.

این ها فقط بخشی از قابلیت هایی هستند که ادوبی برای داشتن PDF هایی با کیفیت بالا در اختیارتان قرار داده است. اما سادگی کار با ابزار اسکنر شاید از همه چیز مهم تر باشد. کافیست دوربین را به سمت سند یا رسید گرفته و دکمه شاتر را بفشارید؛ آکروبات ریدر بقیه کارها را خودش به طور خودکار انجام می دهد.

در انتها بد نیست بدانید که تمام عکس هایی که با آکروبات ریدر می گیرید، جهت پردازش پروسه پیچیده ای به اسم Adobe Sensei را طی می کنند تا خروجی های مطلوبی از اپلیکیشن تحویل بگیرید. آخرین نسخه آکروبات ریدر را می توانید همین حالا از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید.

منبع : Phonearena
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار