کد خبر: ۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۴ - 2015 December 27
اگر فکر میکنید که سال 2016 سالی است که قطعا در آن برای خرید یک تبلت خوب اقدام خواهید کرد یا تبلت فعلی خود را بروزرسانی میکنید، ما در اینجا فهرستی از برترین تبلت هایی که در سال 2016 باید انتظار آنها را داشته باشید برای شما فراهم کرده ایم.

اگر فکر میکنید که سال 2016 سالی است که قطعا در آن برای خرید یک تبلت خوب اقدام خواهید کرد یا تبلت فعلی خود را بروزرسانی میکنید، ما در اینجا فهرستی از برترین تبلت هایی که در سال 2016 باید انتظار آنها را داشته باشید برای شما فراهم کرده ایم.

نکته خوب ماجرا این است که اخیرا تبلت ها به سمت دستگاه هایی فوق العاده قابل و جالب توجه حرکت کرده اند که با امکانات جانبی به سادگی میتوانند بخش اعظمی از مسئولیت های یکی لپتاپ را به عهده بگیرند. اما رد سال 2016 کدام تبلت مناسب شما است؟

حتی اگر طرفدار پر و پا قرص اپل یا اندروید یا سرفیس هستید، بهتر است نگاهی به این فهرست بیندازید تا با برترین تبلت های سال 2016 آشنا شوید.

Sony Xperia Z6

شاید در حال حاضر حدس و گمان و شایعه زیادی پیرامون تبلت آینده شرکت سونی نباشد، اما خط سیر سونی طی سالهای قبل به خوبی میتواند این پیش بینی را محقق کند که تبلت جدید این شرکت نیمه اول سال 2016 معرفی خواهد شد. سونی علاقه شدیدی به ساخت دستگاه های ضد آب دارد و ما امیدواریم که این موضوع در مورد Sony Xperia Z6 نیز صادق باشد. البته همزمان انتظار طراحی بهتر و استفاده از مواد عالی تر در ساخت این تبلت میرود. همچنین صفحه کلیدی که برای Z4 طراحی شده بود یکی از بهترین ابزارهای جانبی برای این تبلت بود که امکان دیدن مجدد آن در Z6 وجود دارد و البته باید منتظر بهبود در کارایی و عملکرد آن نیز باشیم. معمولا سونی دستگاه های جدید خود را در نمایشگاه MWC بارسلونا رونمایی میکند که زمان آن اواخر ماه فوریه است، اما به نظر برای معرفی Z6 باید چند ماه بیشتر صبر کنیم.

پنج تبلت فوق العاده که در سال 2016 از راه میرسند


iPad Air 3

این تبلت قرار بود در واپسین روزهای سال 2015 رونمایی شود که اینگونه نشد. دلایلی بیشماری برای این موضوع ذکر شده است که از جمله آنها عدم علاقه کاربران به تبلت های 9.7 اینچ بوده است. اما به نظر میرسد که هیچ کدام از این دلایل، دلیل اصلی برای این تاخیر نبوده است و مانند همیشه کسی از کار اپل سر در نمی آورد. با این همه به نظر میرسد آنچه باید انتظار آن را داشت، همین اندازه در صفحه نمایش، اما با وضوح بیشتر یعنی احتمالا 4K و با استفاده از تکنولوژی 3D Touch خواهد بود. احتمالا باریک تر از طراحی نسخه قبلی خود و سریع تر و شاید با حضور یک صفحه کلید اختصاصی باشد.

پنج تبلت فوق العاده که در سال 2016 از راه میرسند


iPad Pro 2

این تبلت نسل بعدی محبوب ترین و جالب ترین محصول اپل در سال 2015 خواهد بود. خیلی سخت است که در مورد ابتکاری و خلاقانه بودن آن قضاوت کنیم که یکی از دلایل آن اندازه بزرگ این تبلت است. اما آیا همین صفحه نمایش بزرگ با قابلیت های خاص خود یکی از دلایل محبوبیت این آیپد نبوده است؟ همچنین هرچند این آیپد در نسل اول خود مجهز به قلم و صفحه کلید شد، اما این موارد چیز جدیدی برای یک دستگاه که از عنوان خلاقانه برای آن استفاده میشود در بر نداشت. در نتیجه به احتمال زیاد در سال 2016 بزرگترین بهبودی که باید در این تبلت سراغ گرفت استفاده از پردازشگر قوی تر و همچنین تکنولوژی Force Touch است.

Samsung Galaxy Tab S3

شرکت سامسونگ در سال 2015 با انتشار Galaxy Tab S2 به رقابت با iPad Air 2 اپل برخاست. اما به عقیده بسیاری نتوانست در حد و اندازه یک سازنده بزرگ و کلاسی کاری اپل رقابت کند. اکنون چندی سال است که اپل به یک قطب قدرتمند در عرصه تبلت تبدیل شده است اما شرکت هایی مانند سامسونگ همچنان به دنبال به زیر کشیدن سلطه اپل هستند. در نتیجه به احتمال زیاد سال 2016 سالی است که یک اندرویدی در نهایت سلطه اپل را به چالش جدی بکشد. همچنین تا پیش از این سخن از تبلت Galaxy Tab Edge نیز شده بود که مکانیزم طراحی شبیه به Galaxy S6 Edge دارد. این قابلیت میتواند یک نقطه قوت در رقابت برای سامسونگ باشد اگر آن را با خلاقیت های جدید تلفیق کند. در نهایت هرچه که نام این تبلت باشد، یک صفحه نمایش با وضوح بالا در مورد آن تضمین شده است و اگر سامسونگ این صفحه نمایش را همراه با بهینه سازی در مصرف باتری و یک اسلات Micro SD همراه سازد، شاهد یک دستگاه جالب توجه خواهیم بود.

پنج تبلت فوق العاده که در سال 2016 از راه میرسند


Microsoft Surface Pro 5

دستگاه Microsoft Surface Pro 4 بدون هیچ شک و تردیدی یکی از بهترین تبلت های سال 2015 بود و در نهایت هدفی که مایکروسافت سالها به دنبال آن بود، یعنی جایگزین کردن یک تبلت با لپتاپ را تا حدی زیاد تحقق بخشید. اما هنوز Microsoft Surface Pro 5 کارهای زیادی را برای انجام دادن در فهرست خود دارد. یکی از این موارد این بود که Type Cover دستگاه سرفیس به شکل جداگانه فروخته میشود که بسیاری از کاربران خواهان آن هستند که این مورد نیز در جعبه دستگاه از سوی خود شرکت ارائه شود. همچنین باتری دستگاه نیازمند بهینه سازی است زیرا زمانی که از این دستگاه به عنوان تبلت استفاده میکنید، میزان ظرفیت باتری و ذخیره آن از اهمیت و اولویت اول برخوردار است. یکی دیگر از انتظاراتی که از Microsoft Surface Pro 5 میتوان داشت، جادویی دیگر در قلم آن است که تا همین جا نی بسیاری از توجهات را به خود جلب کرده است.

پنج تبلت فوق العاده که در سال 2016 از راه میرسند


شما کدام یک از این موارد را برای خرید در سال میلادی جدید مد نظر دارید؟

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار