کد خبر: ۵۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - 2016 November 16
هواوی پی ۱۰ پرچم‌دار بعدی شرکت هواوی خواهد بود. جدیدترین تصاویر منتشرشده از این گوشی نشان می‌دهد که از دوربین دوگانه‌ی پشتی بهره می‌برد.
به گزارش آی تابناک به نقل از زومیت ، نام شرکت هواوی بار دیگر در صدر اخبار بسیاری از وب‌سایت‌های فناوری قرار گرفته ولی این موضوع به دلیل گوشی هوشمند هواوی میت ۹ و مدل‌های مختلف این محصول نیست، بلکه افراد بسیاری از حالا منتظر پرچم‌دار بعدی این کمپانی یعنی هواوی پی ۱۰ هستند. رندرهایی که گفته می‌شود مربوط به گوشی هوشمند P10 هواوی است، به‌تازگی در اینترنت منتشر شده‌ که با توجه به آن‌ها می‌توان تا حدودی با شکل و ظاهر فیزیکی این دستگاه آشنا شد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.

تصاویری از گوشی هواوی پی 10 فاش شد

تصویر رندری که از این گوشی منتشر شده، هر دو بخش جلو و پشت دستگاه موردبحث را نشان می‌دهد؛ در بخش پشتی دوربین دوگانه‌ی این محصول که به صورت افقی در نظر گرفته شده، به‌خوبی قابل‌تشخیص است. علاوه بر این شاهد طرح خطوط آنتن در هواوی پی ۱۰ هستیم که شبیه به آیفون ۷ به نظر می‌رسد و در لبه‌های بالا و پایین قرار گرفته است. طراحی کلی پی ۱۰ تا حدودی شبیه به گوشی هوشمند میت ۹ بوده و همان‌طور که می‌بینید لبه‌های چپ و راست نمایشگر آن بسیار باریک شده‌اند. همچنین لبه‌های بخش پشتی دستگاه حالت خمیده دارد. در بخش جلویی دستگاه شاهد دکمه‌ی فیزیکی هوم هستیم که دقیقا در زیر نمایشگر قرار گرفته و گفته می‌شود سنسور اثرانگشت نیز در همین بخش تعبیه شده است که این موضوع شایعاتی را که پیش‌تر در مورد سنسور اثرانگشت گوشی پی ۱۰ منتشر شده بود، تائید می‌کند.

هواوی پی ۱۰ به احتمال بسیار زیاد سال آینده معرفی خواهد شد و به همین دلیل باید منتظر بمانیم تا اطلاعات و تصاویر بیشتری از این دستگاه فاش شود که در آن صورت می‌توان نسبت به ظاهر و مشخصات گوشی با اطمینان بیشتری سخن گفت. با این وجود چندی پیش اطلاعات این گوشی هوشمند با نام Huawei LON-L29 (شناسه‌ی مدل هواوی پی ۹ که پرچم‌دار قبلی این شرکت به حساب می‌آید LON-L19 بوده است) در کیگ‌بنچ رؤیت شده و بر اساس داده‌های به‌دست‌آمده از این بنچمارک؛ گفته می‌شود گوشی یادشده مجهز به نمایشگری ۵.۵ اینچی از نوع QHD خواهد بود. پردازنده‌ی این محصول نیز کایرین ۹۶۰ بوده که فرکانس کاری هسته‌های آن روی ۲.۳ گیگاهرتز تنظیم شده‌ است. علاوه بر این رم دستگاه مذکور ۶ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی آن ۲۵۶ گیگابایت اعلام شده است. سیستم‌عامل پیش‌فرض هواوی پی ۱۰ اندروید ۷.۰ نوقا خواهد بود و دو دوربین ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی به ترتیب در بخش پشتی و جلویی دستگاه در نظر گرفته شده‌اند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار