کد خبر: ۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - 2016 November 14
به گزارش آی تابناک به نقل از مهر شرکت ایسر با عرضه لپ تاپ Swift ۷ آن را باریک ترین، سبک ترین و قابل حمل ترین لپ تاپ دنیا نامیده است.
اگر چه این لپ تاپ از نظر طراحی ویژگی های منحصر به فردی ندارد، اما ضخامت اندک آن که به خصوص در بخش صفحه تراک پد به حداقل می رسد، چشم ها را خیره کرده است.
 
ضخامت سوئیفت ۷ ایسر تنها ۹.۹ میلیمتر است. در مقام مقایسه باید گفت تازه ترین مدل لپ تاپ مک بوک که توسط اپل با تبلیغات فراوان عرضه شده ۱.۴ سانتیمتر ضخامت دارد.
 
لپ تاپ یاد شده ۱.۱ کیلوگرم هم وزن دارد و بنابراین آنقدر سبک است که شاید برخی اوقات فکر کنید آن را در کیف یا کوله پشتیتان به همراه ندارید و جا گذاشته اید.
 
 از جمله ویژگی های این لپ تاپ می توان به دو پورت USB-C ۳.۱ و یک جک هدفون ۳.۵ میلیمتری اشاره کرد. سوئیفت ۷ فاقد قابلیت نصب کارت حافظه، USB-C و غیره است.
 
نمایشگر غیرلمسی ۱۳.۳ اینچی فوق دقیق،  پردازنده اینتل Core i۵ و ۱.۲ گیگاهرتزی، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اس اس دی و ۸ گیگابایت از جمله دیگر ویژگی های این لپ تاپ ۱۰۹۹ دلاری است.
 
بدیهی است که این لپ تاپ برای وبگردی، مشاهده فیلم و ویدئو و حتی تدوین مجموعه های عکس و فیلم هم مناسب است، اما نمی توان از آن برای اجرای برنامه های سنگین تر استفاده کرد. عمر باتری این لپ تاپ هم هشت ساعت اعلام شده است که نسبتا مناسب به نظر می رسد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار