کد خبر: ۵۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - 2016 October 09
در دنیای طراحی و عکاسی، یکی از مهمترین ابزارهای مورد استفاده هنرمندان، نمایشگر است که در همین زمینه ایسوس خط تولید اختصاصی با نام سری ProArt را صرفاً برای طراحان و عکاسان، تولید می نماید.
راه اندازی اختصاصی خط تولید نمایشگر برای طراحان

یکی از مهمترین دلایل استفاده از نمایشگرهای سری مخصوص طراحی ایسوس، کالیبره بودن و نمایش دقیق رنگ های چاپ است. همانطور که می دانید در هنگام طراحی، نور و رنگ تولید شده در نمایشگرهای عادی متفاوت از رنگ تصاویر در چاپ است. تمامی نمایشگرهای سری PA می توانند صد در صد رنگ های sRGB را تولید و به نمایش بگذارند. این ویژگی باعث می شود تا کاربر دقیقاً رنگ های نمایشگر را مطابق با رنگ های چاپ شده ببیند.
در هنگام نمایش فایل خروجی به مشتری، برای درک راحت تر اندازه واقعی کار، نمایشگر اندازهای واقعی کاغذ را به صورت فرضی روی صفحه نمایش می دهد، که این امر هم باعث صرفه جویی در مصرف کاغذ و پرینت می شود و هم برای مشتری نهایی جذاب تر خواهد بود.
ایسوس در تمامی نمایشگرهای سری ProArt از فناوری Smart Contrast Ratio استفاده می کند. این فناوری با استفاده از الگوریتم هایی خاص، کنتراست تصاویر را بالاتر می برد و در عمل رنگ ها، سایه های تاریک و نور زنده تر دیده می شود.
ایسوس برای سری ProArt از بهترین پنل ها با فناوری IPS A+ استفاده می کند. ویژگی این پنل ها تولید تصویر با رنگ دقیق و داشتن زاویه دید 178 درجه ای از هر چهار سمت نمایشگر است. این زاویه دید وسیع باعث می شود تا هنگام مشاهده نمایشگر از زوایای مختلف، کیفیت رنگ و تصویر تغییری نکند و همواره کیفیت ثابت بماند. با فناوری Splendid نیز می توانید بدون تغییرات پیچیده، مدهای متفاوت تصاویر مانند بازی، سینمایی و... را به دلخواه انتخاب کنید. علاوه بر آن با کمک ویژگی تصویر در تصویر نیز می توانید از چند منبع دیگر به طور مثال از دو کیس مجزا تصویر خروجی دریافت کنید.
ایسوس به منظور ارتباط هرچه بهتر در نمایشگر های سری ProArt از انواع مختلف روابط اتصالاتی نظیر پورت USB 3.0 به منظور انتقال داده استفاده کرده است. همچنین درگاه های متنوع تصویری مانندDisplayPort, HDMI, DVI و  D-Sub درنظر گرفته تا در زمان استفاده از چند نمایشگر کنار هم محدودیتی نداشته باشید.
همچنین ایسوس به منظور حفظ سلامت کاربران از فناوری Eye-Care در نمایشگرهای خود استفاده می کند که این فناوری با حذف نورهای آبی مضر و جلوگیری از پرش تصویر، وقوع بیماری های چشمی مرتبط با استفاده طولانی مدت از کامپیوتر را کاهش می دهد. ایسوس به منظور حفظ ارگونومی و راحتی در هنگام کار، امکان تنظیم ارتفاع، گردش صفحه و تنظیم زاویه شیب را در نمایشگرهای سری ProArt تعبیه نموده است.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار