تاریخ انتشار: ۱۶:۵۸ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - 2016 September 28
مراسم رو نمایی ایران پلیز در هفدهمین دوره نمایشگاه تلکام با حضور مدیران عامل شرکت های آسمان و جیرینگ برگزار شد.
به گزارش تابناک، در این مراسم که در غرفه اختصاصی جیرینگ برگزار شد رونمایی اولیه محصول جدید شرکت آسمان با همکاری جیرینگ در معرض عموم به صورت رسمی رونمایی شد.
ایران پلیز (Iran Plays) نوعی نرم افراز تلفن همراه است. در این بستر نرم افزاری که تاکید بر ارائه محتوا با مخاطب دارد، انواع فیلم، موسیقی و نرم افزار به صورت یک پارچه در دسترس کاربر خواهد بود. این نرم افزار به صورت کاربرمحور طراحی و تولدید شده است. هر کاربر با تولید محتوای اختصاصی خود و بارگزاری آن در این مجموعه می تواند محصول خود را در بستری آماده به مخاطب ارائه کند. همچنین قابلیت کسب درآمد کاربر از طریق فروش محتوا در این بستر دیده شده است.
ایران پلیز در مقایسه با محصولات مشابه، به صورت جامع تری و در بستری یکپارچه به مخاطب خدمات ارائه می کند. این اپلیکیشن فروشگاه محتوا قادر خواهد بود که نیاز کاربر را بر اساس رفتار تحت وب تشخیص دهد و در نتیجه محتوایی کاربردی به کاربر پیشنهاد دهد.
مدیر عامل شرکت آسمان در این زمینه گفت:
تکمیل بستر پرداختی این اپلیکیشن با همکاری شرکت جیرینگ انجام شده و نسخه آزمایشی این نرم افزار را می توان از طریق سایت iranplays.com  دریافت نمود. وی افزود نسخه هایی این نرم افزار طی دو ماه آینده در اختیار مخاطبان خواهد بود.

رونمایی محصول دانش بنیان

رونمایی محصول دانش بنیان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار