کد خبر: ۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - 2016 September 25
شرکت ایسوس به عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان سخت افزار شبکه، هم اینک از سریعترین سوئیچ خود با نام XG-U2008 رو نمایی کرد.
رونمایی از سریعترین سوئیچ شبکه دو پورته

این سووئیچ دارای 2 پورت نسل جدید 10G است که امکان دستیابی به بالاترین سرعت در انتقال داده های بین شبکه ای را مهیا می کند.

همچنین 8 پورت رایج دیگر نیز برای مصارف روزمره در XG-U2008 در نظر گرفته شده است.

XG-U2008 ایسوس یکی از سریعترین سوئیچ های حال حاضر دنیا است که با اتکاء بر نسل جدید ارتباطات 10G، می تواند 10 برابر سریعتر از راهکار گیگابیتی، داده ها را در بستر پرسرعت شبکه انتقال دهد.

XG-U2008 دارای 2 پورت 10G با رابط استاندارد RJ45 است و می تواند به طور خودکار با شبکه های کند تر 100/1000 مگابیت بر ثانیه نیز تعامل داشته باشد.

راهکار 10G برای مراکز داده یا سرورهایی با حجم پردازش سنگین مناسب است و در کسب و کار می تواند سرعت پردازش و انتقال داده ها را به طور چشمگیری افزایش دهد و از محدود شدن سرعت انتقال در رسانه جلوگیری کند.

XG-U2008 با هدف کاربری آسان طراحی شده و با اتصال کابل برق دستگاه، آماده به کار می شود. پس از اتصال سوکت ها به هر یک از پورت ها، به طور خودکار پیکربندی آن با بهینه ترین حالت ممکن آماده می شود.

در شبکه مبتنی بر کابل، همواره نگرانی از قدرت سیگنال و کیفیت آن وجود دارد. هر پورت 10G با سه چراغ LED کیفیت سیگنال شبکه را نشان می دهد که رنگ آبی به معنای استفاده از بالاترین کیفیت شبکه 10G، رنگ سفید به معنای استفاده در حالت 1G و رنگ زرد نیز به معنای کیفیت بد، بستر شبکه را به سادگی مشخص می کند. همچنین در پنل جلوی XG-U2008، برای هر پورت نیز به طور جداگانه چراغ نشانگر وضعیت تعبیه شده است.

در طراحی XG-U2008، ایسوس از فلسفه Zen الهام گرفته شده است که قسمت بالایی آن از جنس آلومینیوم خش دار و با طراحی دوایر متحدالمرکز است. بر خلاف دیگر سوئیچ های رایج، ظاهر آن جلوه ای زیبا به محیط کار می بخشد و طراحی بدون فن آن نیز باعث حذف صدای دستگاه در هنگام کار شده و آرامش محیط کار را حفظ خواهد کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار