کد خبر: ۵۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - 2016 August 20
بازار شایعه در رابطه با جدید‌ترین تلفن همراه اپل بسیار داغ است. در میان خبر‌هایی که همواره از آیفون 7 به گوش می‌رسد، برخی منابع اعلام کرده‌اند که آیفون ۷ و شاید تنها آیفون ۷ پلاس، دارای نسخه‌ی حافظه ۲۵۶ گیگابایتی باشد

خبر‌های زیادی حاکی از این‌که آیفون ۷ دارای حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی خواهد بود، به گوش می‌رسد. گزارش‌های اخیر نشان می‌داد که نسخه‌های ۳۲ گیگابایتی به عنوان پایین‌ترین حافظه عرضه خواهد شد و به نظر می‌رسد که اپل قصد تولید نسخه‌های ۱۶ گیگابایتی این گوشی را ندارد.

آخرین شایعه‌ها در مورد حافظه ۲۵۶ گیگابایتی از منبعی منتشر شده است که سابقه‌ای جالب در رابطه با اخبار‌های اپل ندارد. اما خبر‌های دیگری هم مبنی بر وجود  چنین حافظه‌ی بالایی وجود دارد.

انتظار می‌رود که با افزایش حافظه از ۱۶ به ۳۲ روبرو باشیم چرا که صاحبان گوشی‌های آیفون با حافظه ۱۶ گیگابایت،  به دلیل کمبود حافظه،‌ همیشه مشکلاتی در رابطه با به روز‌رسانی iOS دارند.

ارتقاء‌حافظه از ۱۶ به ۳۲ مشکل بسیاری از کاربران را حل خواهد کرد. اما حافظه ۲۵۶ گیگابایت، تمرکز اپل بر روی فضای ابری و آی‌کلاد را دچار مشکل خواهد کرد ولی انتظار می رود که در صورت وجود چنین گزینه‌ای، با افزایش قیمت زیادی روبرو نشویم.

زومیت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار