کد خبر: ۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - 2016 August 07
رئیس سامسونگ اعلام کرده است که گوشی های هوشمند تاشوی سامسونگ آمادگی لازم را برای ورود به بازار گوشی های هوشمند ندارند.

بنا بر شایعات منتشر شده، انتظار داشتیم که سامسونگ گوشی گلکسی اس X را در سال ۲۰۱۷ با نمایشگر تاشو ۴K وارد بازار نماید، ولی از قرار معلوم این گوشی در آن زمان عرضه نخواهد شد.

با توجه به گزارش تایمز کره، کوه دونگ جین (رئیس سامسونگ موبایل) اعلام کرد که با توجه به وضعیت فعلی تکنولوژی، امکان تولید نسخه ی مصرف کننده ی گوشی های هوشمند تاشوی سامسونگ، امکان پذیر نیست. با این وجود قطعا سامسونگ قصد دارد زمانی گوشی های هوشمند تاشوی خود را عرضه کند که بتواند جهش بزرگی در صنعت موبایل ایجاد نماید. کوه بیان کرد که تغییرات جدی در نرم افزار و تجربه ی کاربری، با ارائه ی این گوشی های نوآورانه میسر می شود ولی نیاز به گذشت زمان است تا این تغییرات به درستی عملی شود.

ماه گذشته شنیده شد که ال جی نیز در حال آماده سازی یک گوشی هوشمند تاشو برای سال آینده است. بنا به گفته رئیس سامسونگ موبایل، شاید در سال ۲۰۱۷ شاهد عرضه ی هیچ گوشی هوشمند تاشویی نباشیم ولی این احتمال وجود دارد که ال جی، سامسونگ را کنار زده و نسخه ی مصرف کننده ی محصول خود را وارد بازار نماید.

به هر حال در آینده ی نه چندان دور شاهد این تحول تکنولوژی در صنعت موبایل خواهیم بود که بسیار هیجان آور است.

باید اشاره کنیم که سامسونگ برای اولین بار ۵ سال پیش در کنفرانس CES 2011 صجبت از نمایشگر های تاشوی گوشی های هوشمند را به میان آورد.

عصر تکنولوژی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار