کد خبر: ۵۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - 2016 August 03
بر اساس اخبار منتشر شده، کاربران نکسوس جدید HTC که اواخر سال جاری میلادی عرضه می شود، می توانند به سادگی با سوایپ کردن روی حسگر اثر انگشت دستگاه، بخش نوتیفیکیشن های این تلفن هوشمند را ظاهر کنند.

نکته ی قابل توجه اینکه چنین قابلیتی پیش از این در محصولات هوآوی مثل P9 Plus هم ارائه شده است، اما با وجود اینکه نکسوس پرچمدار فعلی توسط همین شرکت چینی ساخته شده، اما این قابلیت در آن وجود ندارد.

مبنای این گزارش یک انیمیشن کوتاه است که در آن عملکرد Gesture آموزش داده می شود. بر اساس این انیمیشن همچنین می توان گفت شکل و شمایل دکمه های ناوبری اندروید در رابط کاربری این تلفن هوشمند متفاوت خواهد بود. نکته ی دیگر اینکه نکسوس حاضر در تصویر آبی است و انتظار می رود این رنگ همان Electric Blue باشد که در نکسوس های بعدی مشاهده خواهیم کرد.

در پایان بد نیست یادآوری کنیم که تلفن های هوشمند بعدی سری نکسوس با نام رمز Marlin و Sailfish توسط HTC در حال ساخت هستند که اولی پرچمدار و دومی نسخه ی کوچک و ارزانتر به حساب می آید.

بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، Marlin یک تلفن هوشمند 5.5 اینچی مجهز به بدنه ی فلزی خواهد بود و محصول دیگر پلاستیکی است، اما هر دو به حسگر اثر انگشت در پشت بدنه مجهز هستند که در ادامه می توانید عملکرد آن را در انیمیشن منتشر شده مشاهده نمایید.

nexus2cee_swipescan_loop1_thumb

دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار