کد خبر: ۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - 2016 August 03
سامسونگ گلکسی نوت ۷سامسونگ شب گذشته با یک سری از قابلیت های جدید که برای اولین بار شاهد آن هستیم، به صورت رسمی معرفی شد.

سامسونگ گلکسی نوت ۷ تنها در مدل نمایشگر اج دو طرفه عرضه شده است. این طراحی نوت ۷ را باریک تر می کند، در نتیجه حمل آن آسان تر خواهد شد.  نوت ۷ با قابلیت های زیادی همراه است. همانطور که اشاره کردیم بسیاری از تکنولوژی ها و ویژگی های بکار رفته در آن برای اولین بار در گوشی های هوشمند و یا گوشی های نوت، دیده می شود. 

سامسونگ گلکسی نوت ۷ باریک ترین گوش نوت است

سامسونگ گلکسی نوت 7 باریک ترین گوش نوت است

طراحی باریک این گوشی باعث می شود که بتوان آن را با یک دست حمل کرد، این قابلیت برای گوشی های بزرگ با نمایشگر ۵.۷ اینچی، اهمیت ویژه ای دارد. از طرفی همانطور که اشاره کردیم نمایشگر آن دو طرف خمیده است و به لطف این طراحی، باریک ترین گوشی نوت محسوب می شود. با ضخامت ۷۳.۹ میلی متری و اندازه ی نمایشگر ۵.۷ اینچی جمع و جور ترین گوشی در بین سری گلکسی نوت محسوب می شود همچنین طراحی فلز و شیشه ساختاری پرمیوم برای آن ایجاد کرده است.

.

سامسونگ گلکسی نوت ۷ اولین گوشی نوت با نمایشگر خمیده انعطاف پذیر است

سامسونگ گلکسی نوت 7 اولین گوشی نوت با نمایشگر خمیده انعطاف پذیر است

با عرض تاسف برای علاقه مندان به گوشی های تخت باید بگوییم که سامسونگ گلکسی نوت ۷ تنها در مدل خمیده عرضه شده است. از طرفی این اولین گوشی است که در نسخه ی عمده با طراحی نمایشگر دو طرف خمیده ی انعطاف پذیر عرضه شده است. این طراحی ممکن است بوم موجود برای قلم را کاهش دهد ولی طراحی منحصر به فرد مخروطی آن باعث می شود که نوت ۷ نسبت به رقبای ۵.۷ اینچی خود، قابل حمل تر باشد.

.

اسکنر جشم در سامسونگ گلکسی نوت ۷ یک لایه امنیتی بیومتریک مازاد خواهد بود

اسکنر جشم در سامسونگ گلکسی نوت 7 یک لایه امنیتی بیومتریک مازاد خواهد بوددر قاب جلویی گلکسی نوت ۷،  حول برند سامسونگ یک سنسور معمولی دوربین می بینیم، اما در سمت دیگر آن اسکنر چشم به همراه مادون قرمز LED تعبیه شده است. مادون قرمز LED در همجواری اسکنر چشم، امکان اسکن سریع و دقیق را فراهم می کند. البته این اسکنر چشم بدون محدودیت نیست، زمانی که از آن استفاده می کنید نباید عینک به چشم داشته باشید و یا اینکه در محیطی باشید که خیلی تاریک و یا خیلی روشن است. اما با این وجود، اسکنر چشم سامسونگ گلکسی نوت ۷ با اضافه کردن یک لایه امنیتی بیومتریک، افتخار بزرگی برای این گوشی محسوب می شود.

.

سامسونگ گلکسی نوت ۷ اولین گوشی نوت با قاب ضد آب است

سامسونگ گلکسی نوت 7 اولین گوشی نوت با قاب ضد آب است

گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج گواهینامه ی IP68 مقاومت در برابر آب و گردو عبار دارند، گلکسی نوت ۷ نیز دومین پرچمدار ضد آب سامسونگ محسوب می شود. صدور گواهینامه ی IP68 برای اولین بار با گلکسی نوت ۷ برای گوشی های نوت انجام شده است. همچنین باید اشاره کنیم که مقاومت در برابر آب در ظاهر شیشه ای پرمیم گوشی تغییری ایجاد نکرده است.

.

رابط کاربری جدید قلم استایلوس و هماهنگی رنگ این قلم با سامسونگ گلکسی نوت ۷

رابط کاربری جدید قلم استایلوس و هماهنگی رنگ این قلم با سامسونگ گلکسی نوت 7

سامسونگ یک رابط کاربری تاچویز جدید با نوت ۷ عرضه کرد. رابط کاربری جدید، شکل و فرم کلی آشنای تاچویز قبلی را به همراه دارد ولی آیکون ها هموار شده و سازگاری بیشتری یافته اند. در واقع تغییراتی در عمل یادداشت برداری با یک فیلتر نور آبی در نوار وضعیت ایجاد شده است.

همچنین گفتنی است که قلم اس در این گوشی، کوچک تر شده و به ۷ میلی متر رسیده است. این قلم اکنون از ۴۰۰۰ نقطه ی فشار پشتیبانی می کند و همچنین با رنگ گوشی هماهنگی دارد. علاوه بر این، قلم اس ترفندهای جدیدی مثل بزرگنمایی نمایشگر و یا ترجمه هنگام استفاده را نیز به همراه می آورد.

.

سامسونگ گلکسی نوت ۷ اولین گوشی سامسونگ مجهز به پورت USB نوع C است

سامسونگ گلکسی نوت 7 اولین گوشی سامسونگ مجهز به پورت USB نوع C است

پورت اتصال دهنده ی گلکسی نوت ۷ به پورت USB نوع C تغییر یافته است. این نوع پورت در حال حاضر در سریع ترین حالت ممکن گوشی را شارژ  می کند و اطلاعات را انتقال می دهد. تقریبا در بیشتر پرچمداران پورت USB نوع C دیده می شود.

.

رنگ آبی جدید برای سامسونگ گلکسی نوت ۷ 

رنگ آبی جدید برای سامسونگ گلکسی نوت 7 رنگ جدید آبی مرجانی گلگسی نوت ۷ به دیگر گزینه های رنگی آن اضافه شده است. شما تا کنون این رنگ را در هیچ کدام از گوشی های هوشمند ندیده اید. جالب این جاست که قلم اس نیز با آن هماهنگی رنگی دارد.

.

سامسونگ گلکسی نوت ۷ اولین گوشی با گوریلا گلس ۵

جایگزینی نمایشگر خمیده ی اس ۷ اج ۲۷۰ دلار هزینه داشته است، حال جالب است بدانید که نمایشگر نوت ۷ نسبت به گلکسی اس ۷ نیز ارتقاء یافته، در واقع نوت ۷ اولین گوشی است که نمایشگر آن از گوریلا گلس ۵ تشکیل شده است. همچنین گفتنی است که در ساختار بدنه ی آن نیز گوریلا گلس ۵ بکار رفته است. گوریلا گلس ۵ مقاومت بیشتری در مقابل ضربه دارد و همچنین میزان نفوذ پذیری را کاهش می دهد.

.

معرفی لوازم جانبی جدید با سامسونگ گلکسی نوت ۷

معرفی لوازم جانبی جدید با سامسونگ گلکسی نوت 7

با عرضه ی گلکسی نوت ۷ شاهد لوازم جانبی جدیدی نیز خواهیم بود. به طور مثال یک پک باتری مقاوم در برابر آب با گواهینامه ی IP68 و همچینین یک کاور که می تواند گوشی را در حالت ۶۰ درجه نگه دارد، ارائه شده است.

.

سامسونگ گلکسی نوت ۷ اولین گوشی نوت با حافظه ی ۶۴ گیگابایتی پایه است

سامسونگ گلکسی نوت 7 اولین گوشی نوت با حافظه ی 64 گیگابایتی پایه است

گزینه های حافظه ی داخلی گلکسی نوت ۷ از ۶۴ گیگابایت شروع می شود. همچنین این حافظه از طریق کارت حافظه ی میکرو اس دی، قابل ارتقاء است، این باعث می شود این گوشی گران قیمت، مطلوب تر به نظر آید. علاوه بر این سامسونگ برای خریداران اولیه گلکسی نوت ۷ یک کارت حافظه ی ۲۵۶ گیگابایتی نیز به صورت رایگان در نظر گرفته است.

عصر تکنولوژی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار