تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - 2016 July 27
بالاخره یکی از مورد انتظارترین قابلیت های اپلیکیشن توییتر، امروز رسما به نسخه اندرویدی آن اضافه شد: حالت شب که رنگ غالب رابط کاربری اپلیکیشن را از سفید به سرمه ای تیره تغییر می دهد تا بتوانید شب ها و در نورهای ضعیف، محتوای این شبکه اجتماعی را آسان تر از همیشه مطالعه کنید.

رنگ آمیزی رابط کاربری توییتر در حالت شب بسیار زیباست، و شکی نیست که جمع کثیری از کاربران این شبکه اجتماعی در آینده از آن استفاده خواهند کرد. دسترسی به این حالت هم به ساده ترین شکل ممکن انجام می گیرد.

یک دکمه اختصاصی در منوی کشویی اپ در نظر گرفته شده تا به کمک آن بتوانید حالت شب را فعال یا غیر فعال کنید. البته توییتر گزینه ای برای فعالسازی خودکار این حالت (مثلا در بازه زمانی مشخصی از روز) در اختیار کاربران قرار نداده، و هر بار که به توییتر مراجعه می کنید ناچار به فعالسازی آن به طور دستی هستید.

ارائه قابلیت حالت شب از همین حالا برای کلیه گجت های اندرویدی آغاز شده، اما هنوز مشخص نیست که چه موقع کاربران اپلیکیشن iOS توییتر به این قابلیت دسترسی خواهند داشت. اگر هم هنوز این بروزرسانی را دریافت نکرده اید شکیبا باشید، ارائه این قابلیت در گجت های اندرویدی هنوز ادامه دارد و ممکن است برای دسترسی به آن مجبور باشید که تا پایان امروز منتظر بمانید.

دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار