کد خبر: ۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - 2016 July 27
کمپانی شیائومی طی یک رویداد رسانه ای در چین، از گوشی ردمی پرو مجهز به دوربین دوگانه و تراشه ی ده هسته ای، به طور رسمی رونمایی کرد.

گوشی ردمی پرو که بازار محصولات مقرون به صرفه را مد نظر قرار داده از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی اولد و تمام اچ دی بهره می برد. نقطه ی جالب توجه درباره ی این گوشی، تنظیمات دوربین دوگانه است که در نمای پشتی دستگاه مشاهده می کنید؛ یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی (Sony IMX 258) همراه با یک دوربین ثانویه ی ۵ مگاپیکسلی که اطلاعات عمقی را به تصاویر اضافه می کند، تنظیمات دوربین دوگانه ی گوشی ردمی پرو را تشکیل داده اند. دوربین ثانویه به یک پردازنده ی عمق زمینه در تصویر مجهز شده است.

از نقطه نظر قدرت گوشی ردمی پرو باید گفت که تراشه ی مدیا تک هلیو X20 علاوه بر پردازنده ی ده هسته ای که در ۳ شاخه ی مختلف تعبیه شده،  بسیار وسوسه کننده است. دو هسته ی کورتکس A72 با قدرت پردازشی ۲.۵ گیگاهرتز، چهار هسته ی کورتکس A53 با قدرت پردازشی ۲.۰ گیگاهرتز به علاوه ی چهار هسته ی کورتکس A53 با قدرت پردازشی ۱.۵ گیگاهرتز، این مجموعه ی ده هسته ای را تشکیل داده اند.

از دیگر ویژگی های گوشی ردمی پرو می توان به رم ۴ گیگابایتی همراه با حافظه ی ۱۲۸ گیگابایتی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل، قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت، اتصال LTE همراه با VoLTE و باتری ۴۰۵۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. گوشی ردمی پرو نیز همانند می ۵ از سنسور اثر انگشت و پورت یو اس بی نوع سی برخودار است.

گوشی شیائومی ردمی پرو با قیمت ۱۴۹۹ یوان معادل ۲۲۵ دلار به فروش خواهد رسید؛ البته این قیمت برای نسخه ی استاندارد با تراشه ی هلیو X20، رم ۳ گیگابایتی و حافظه ی ۳۲ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. نسخه ی مجهز به تراشه ی هلیو X25 با رم ۳ گیگابایتی و حافظه ی ۶۴ گیگابایتی، با قیمت ۱۶۹۹ یوان معادل ۱۵۵ دلار به فروش خواهد رسید. برای نسخه ی رده بالای گوشی ردمی پرو با تراشه ی هلیو X25، رم ۴ گیگابایتی و حافظه ی فلش ۱۲۸ گیگابایتی، قیمت ۱۹۹۹ یوان معادل ۳۰۰ دلار در نظر گرفته شده است.

عصر تکنولوژی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار