کد خبر: ۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - 2016 July 27
کمپانی تایوانی الایت گروپ به عنوان پنجمین تولیدکننده‌ی مادربورد در جهان، محصول جدیدی را با عنوان Z170-LIGHTSABER راهی بازار کرده که از قابلیت‌های جالب توجه و قدرتمندی بهره می‌برد.

کمپانی الایت گروپ برای سال ۲۰۱۶ مادربورد گیمینگی را با عنوان LIGHTSABER راهی بازار کرده که از ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی بهره می‌برد. قابلیت‌های این محصول را می‌توان بصورت کلی در دو شاخه‌ی ویژگی‌های مرتبط با اجرای بازی‌ها و همچنین قابلیت‌های کلیدی این مادربورد دسته‌بندی کرد. به‌شکل کلی در مورد قابلیت‌های گیمنیگ مادربورد، ویژگی‌های کاربردی در بخش‌های مختلف نظیر اجرای بدون لگ بازی‌ها، تولید صدای با کیفیت و سرعت اجرای بازی مدنظر قرار گرفته است. از جمله‌ ویژگی‌های کلیدی که این مح

اصول را با رقبای موجود در بازار متمایز می‌کند، در ادامه به دو قابلیت LEET Boost و Evolution‌ نگاهی گذرا خواهیم داشت.

مادربورد جدید الایت گروپ قادر است در صورت انجام بازی‌ها به‌صورت آنلاین، این موضوع را تشخیص داده و با بهره‌گیری از فناوری Advanced Stream Detect 2.0 اولویت بالاتری را برای بسته‌های مورد نیاز در جهت انجام بازی قائل شده و در نتیجه تجربه‌ی بازی بدون لگی را تحت شبکه‌ی داخلی یا اینترنت ارائه کند.

در بخش تولید صدا، تایوانی‌ها برای تولید یک صدای با‌کیفیت، استراتژی‌های متعددی را به کار گرفته‌اند. برای مثال می‌توان به استفاده از کانکتورهایی با روکش طلا برای انتقال هر چه بهتر صدا به ابزارهای پخش کننده نظیر هدفون اشاره کرد. همچنین تامین انرژی مستقل برای پردازنده‌ی صدا و آمپلی‌فایری که می‌توان آن را شخصی سازی کرد، از جمله‌ ویژگی‌های دیگر این مادربورد است.

MOTHERBOARD

بدون شک در رایانه‌های امروزی برخورداری از سرعت بالا برای انتقال داده‌ها بین گجت‌های مختلف با رایانه برای تجربه‌ی خوب از بازی بسیار اهمیت دارد. الایت گروپ در مادربورد جدید خود از وجود درگاه‌های پرسرعتی نظیر درگاه SATA Express با نرخ ۱۶ گیگابیت در هر ثانیه و همچنین درگاه M.2 با نرخ ۱۶ گیگابیت در ثانیه بهره برده است. همچنین باید به درگاه‌های USB 3.1 نوع A نیز اشاره کرد که با نام Lightening USB برای کاربردهای مختلف با رنگ‌های مختلف در پشت مادربورد در نظر گرفته‌ شده‌اند. الایت گروپ درگاه‌های USB در پشت مادربورد را در سه رنگ زرد برای اتصال کیبورد و ماوس‌های گیمینگ با سرعت انتقال ۸ برابری اطلاعات، آبی برای اتصال حافظه‌ها با نرخ انتقال حداکثری ۱ گیگابیت اطلاعات در هر ثانیه و درگاه‌های قرمز رنگ برای اتصال هدست‌های واقعیت مجازی با ولتاژ پایدار شده‌ی ۵ ولتی و انتقال صدای باکیفیت اشاره کرد.

با استفاده از قابلیت LEET Boost می‌توان پردازنده‌های نسل ششمی اینتل را با استفاده از Digi Power که وظیفه تامین انرژی پایدار را دارد، به راحتی مورد استفاده قرار داد. همچنین OC Center قابلیت‌هایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که می‌توان با استفاده از آن و تنها با فشردن یک کلید روی مادربورد اقدام به اورکلاک پردازنده کرد. همچنین تنظیمات BIOS و پشتیبان‌گیری از اطلاعات شخصی سازی شده‌ی BIOS با‌وجود قابلیت Multi BIOS امکان ‌پذیر است. Quick Zone نیز امکان رفع ایراد مادربورد را با استفاده از نمایشگر و کلید‌های تعبیه شده روی این محصول ممکن می‌کند.

الایت گروپ در مادربورد قدرتمند خود با استفاده از تعبیه LED امکان تنظیم نورپردازی با رنگ‌های مختلف را از طریق تنظیمات BIOS در اختیار کاربران قرار داده است. همچنین طراحی گیره‌ها و محافظ‌ها روی مادربورد به گونه‌ای است که در کنار حفظ زیبایی و ظاهر خشن، کنترل دما و چرخش حرارت را به خوبی انجام داده و همچنین از آسیب رسیدن به ماژول‌هایی نظیر کارت گرافیک جلوگیری می‌کند.

زومیت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار