کد خبر: ۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - 2016 July 26
موسسه توسعه خدمات حقوقی داتیکان ، اقدام به راه اندازی پرتال جامع حقوقی داتیکان نموده که بسیاری از خدمات ارائه شده در آن برای اولین بار در کشور ارائه می شود.

موسسه حقوقی داتیکان با آگاهی از فقدان یک سایت حقوقیِ حرفه ای با فضایی ساده و جذاب و با تاکید بر نیاز های حقوقی مردم و جامعه حقوقی کشور، پرتال حقوقی داتیکان را به آدرس www.datikan.com راه اندازی نموده است. این پرتال از پنج بخش 1- اخبار حقوقی2- مرجع اسناد حقوقی 3- دایرکتوری حقوقی 4- ویکی حقوق و 5- محاسبات آنلاین حقوقی تشکیل شده است که تا کنون دو بخش اخبار حقوقی و مرجع اسناد حقوقی راه اندازه شده و دیگر بخش ها مراحل برنامه نویسی را طی می کنند.

بخش اخبار به صورت تخصصی و ذیلِ هفت سرفصل شامل: تازه های قوانین و مقررات، آزمون های حقوقی، استخدام حقوقی، تازه های نشر حقوقی، رویدادهای حقوقی، همایش های حقوقی و حقوق بین الملل، به صورت تخصصی به ارائه اخبار مختلف حقوقی می پردازد.

ترفند و ابزار: با این وب سایت وکیل خود شوید / یک پرتال جامع برای تمامی امور حقوقی و قضایی شما


بخش مرجع اسناد حقوقی شامل سه بخش بانک دادخواست و شکوائیه، بانک قرارداد و رویه قضایی می باشد. در بانک دادخواست و شکوائیه نمونه ای از کاربردی ترین دادخواستها، شکوائیه ها، اظهارنامه ها، لوایح قضایی و نمونه فرم های قضایی، به کابران ارائه می شود. همچنین در این صفحه و در قسمت عریضه نویسی آنلاین امکان سفارش متن درخواستی کاربر وجود دارد. این امکان برای کسانی که از یک طرف توان مالی لازم برای انعقاد قرارداد با یک وکیل دادگستری را ندارند؛ و از طرف دیگر نمی خواهند سرنوشت پرونده خود را با متون عریضه نویسانی که هیچ دانش حقوقی ندارند به خطر بیندازند، فراهم شده است. کارشناسان حقوقی داتیکان در کوتاه ترین زمان ممکن بصورت آنلاین و با صرف هزینه­ای اندک متن مورد سفارش را تهیه و ارسال می نمایند.

ترفند و ابزار: با این وب سایت وکیل خود شوید / یک پرتال جامع برای تمامی امور حقوقی و قضایی شما


در قسمت دیگر بخش اسناد حقوقی با عنوان بانک قراردادها، قراردادهای پرکاربرد بارگزاری شده است. همچنین چنانچه کاربران قرارداد مورد نظر را در نمونه قراردادها پیدا نکنند می تواند از بخش سفارش آنلاین قرارداد، آن را سفارش دهند. کارشناسان موسسه حقوقی داتیکان در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن، بصورت آنلاین قرارداد سفارش داده شده را ارسال می نمایند.

ترفند و ابزار: با این وب سایت وکیل خود شوید / یک پرتال جامع برای تمامی امور حقوقی و قضایی شما


رویه قضایی، بخش سوم صفحه اسناد حقوقی را تشکیل می دهد. موسسه داتیکان با راه اندازی این بخش نیز برای اولین بار در کشور اقدام به ارائه رویه قضایی بصورت آنلاین نموده است. رویه قضایی، صفحه ای کاملا حرفه ای برای جامعه گسترده حقوقی کشور اعم از قضات ، اساتید، وکلا، دانشجویان و دیگر اعضاء پرتعداد آن است. کاربران در این صفحه و در یک فضای گرافیکی ساده و با قابلیت جستجوی بی نظیر، به آراءِ متعدد و واقعیِ صادره از مراجع قضایی و غیر قضایی دسترسی خواهند داشت. ضمن آنکه می توانند تحلیل خود را نسبت به آراء صادره به تحلیل های موجود اضافه نمایند.

ترفند و ابزار: با این وب سایت وکیل خود شوید / یک پرتال جامع برای تمامی امور حقوقی و قضایی شما


موسسه حقوقی داتیکان در تلاش است سه بخش دیگر پرتال حقوقی داتیکان را تحت عناوینِ دایرکتوری حقوقی، ویکی حقوق و محاسبات آنلاین حقوقی که هرکدام دارای کارکردی مستقل بوده و خدمات متنوعی را ارائه می دهد طی چند ماه آینده راه اندازی نماید.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار