تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - 2016 July 26
معاونت کسب و کار شرکت آسیاتک از کاهش نرخ تعرفه های اینترنت خبر داد.

حسین علیمحمدی، معاون کسب و کار شرکت آسیاتک پیرو مصوبات اخیر رگولاتوری و همکاری شرکت زیرساخت در خصوص کاهش تعرفه‌های اینترنتی، گفت: فضای لازم برای کاهش نرخ تعرفه‌ها مهیا شده و آسیاتک از ابتدای مرداد‌ماه زمینه‌های لازم برای کاهش تعرفه‌ها را اجرایی کرده است.

وی با بیان اینکه این شرکت به عنوان اولین و بزرگترین میزبان محتواهای داخلی، همواره حامی تغییر فرهنگ مصرف کاربران از سرورهای خارجی به داخلی بوده است، افزود: شرکت آسیاتک با دعوت از صاحبان محتوا و تلاش برای کاهش نرخ هزینه دستیابی مشترکین به محتواهای داخلی با همکاری آنها، علاوه بر کاهش تعرفه‌ها، در مورد برخی سایت‌ها مانند " فیلیمو " و " آسیا دی ال " کاملا نرخ مصرف را رایگان کرده است.

وی بیان داشت: از مشترکین محترم تقاضا داریم تا حد امکان سعی کنند محتواهای مورد نیاز خود را از طریق سایت‌ها و سرورهایی که در داخل کشور میزبانی می‌شوند تهیه کرده تا همه ذی‌نفعان، نقش موثری در این حرکت ملی داشته باشند.

علیمحمدی تاکید کرد: نکته بسیار مهم که کاربران را به توسعه این اتفاق ترغیب می‌کند علاوه بر کاهش قیمت، قطعا افزایش کیفیت و سرعت دسترسی به محتواها از سرورهای داخلی نسبت به خارجی بوده که آسیاتک توانسته با اقدامات موثر، دسترسی به این فضا را با کیفیت مناسب آسان کند.

سیتنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار