کد خبر: ۵۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - 2016 July 25
اکنون که نیمۀ اول سال 2016 به پایان رسیده است، باید کم‌کم منتظر معرفی محصولاتی خارق‌العاده باشیم. همانطور که می‌دانید، تولیدکنندگان معمولا در فصل پاییز و زمستان بهترین و قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند خود را معرفی می‌کنند. مسلما شرکت‌های اپل و سامسونگ بیشتر مورد توجه کاربران هستند و هردوی آنها نیز قرار است بزودی از پرچمداران جدید خود رونمایی کنند. ما اکنون اطلاعات بسیار زیادی از محصولات آیندۀ شرکت‌های مختلف در اختیار داریم و در این مقاله قصد داریم نگاهی کوتاه به اطلاعات منتشر شده بیاندازیم.

اکنون که نیمۀ اول سال 2016 به پایان رسیده است، باید کم‌کم منتظر معرفی محصولاتی خارق‌العاده باشیم. همانطور که می‌دانید، تولیدکنندگان معمولا در فصل پاییز و زمستان بهترین و قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند خود را معرفی می‌کنند. مسلما شرکت‌های اپل و سامسونگ بیشتر مورد توجه کاربران هستند و هردوی آنها نیز قرار است بزودی از پرچمداران جدید خود رونمایی کنند. ما اکنون اطلاعات بسیار زیادی از محصولات آیندۀ شرکت‌های مختلف در اختیار داریم و در این مقاله قصد داریم نگاهی کوتاه به اطلاعات منتشر شده بیاندازیم.

1: گلکسی نوت 7 سامسونگ

روز معرفی: 12 مرداد ماه

 

Screenshot 109

بدون شک مورد انتظارترین دستگاه اندرویدی در نیمۀ دوم سال 2016، گلکسی نوت 7 سامسونگ است. سامسونگ کمتر از 10 روز دیگر از این فبلت رونمایی خواهد کرد و این دستگاه به قدری برایش مهم بوده که بعد از گلکسی نوت 5، از گلکسی نوت 6 چشم‌پوشی کرده و مستقیما به سراغ گلکسی نوت 7 رفته است. انتظار می‌رود گلکسی نوت 7 به صفحه نمایش 5.7 اینچی سوپر امولد با رزولوشن QHD مجهز شود. پردازندۀ این گوشی در آمریکا اسنپ‌دراگون 820 (شاید هم 821) و در مناطق دیگر اکساینوس 8893 خواهد بود. حافظۀ داخلی 64 گیگابایتی، طراحی لبه خمیدۀ دوگانه، پورت یواس‌بی نوع C و دوربین 12 مگاپیکسلی با فوکوس دوگانه از جمله مهمترین مشخصات احتمالی گلکسی نوت 7 هستند.

2: آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل

روز معرفی: احتمالا 23 شهریور

 

i-phone-7-12

مسلما این لیست بدون حضور موفق‌ترین گوشی هوشمند تاریخ یعنی سری آیفون اپل ناقص خواهد بود. در سال نه چندان موفق اپل، این کمپانی قرار است مطابق چرخۀ همیشگی دو سالۀ خود، نسل جدید آیفون را معرفی کند، اما زبان طراحی آن به احتمال بسیار زیاد همانند سه سال گذشته است و قرار نیست امسال تغییری در آن ایجاد شود. تاکنون اطلاعات زیادی درباره این گوشی‌ها (آیفون 7 و 7 پلاس) منتشر شده که از جمله مهمترین آنها می‌توان به پردازندۀ جدید A10، دوربین بازطراحی شده و حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون اشاره کرد و همچنین انتظار داریم اپل در بخش باتری قدرتمندتر از قبل ظاهر شود. بر اساس اخبار منتشر شده، شرکت آمریکایی تغییرات گسترده در پرچمدار خود را به سال آینده و همزمان با دهمین سالروز معرفی آیفون موکول کرده است.

3: نکسوس Sailfish و نکسوس Marlin گوگل

تاریخ معرفی: احتمالا پاییز 2016

 

Google-Nexus-6P-Review-Unboxing-Details-Price

نکسوس‌های گوگل همواره طرافداران خاص خود را داشته‌اند. ارزش بسیار بالا در برابر قیمت، اندروید خالص و بروزرسانی‌های سریع و منظم آنها را بسیار خاص جلوه می‌دهد. به نظر می‌رسد گوگل امسال ساخت نکسوس‌ها را به اچ‌تی‌سی واگذار کرده باشد. این دو گوشی که با نامهای Sailfish و Marlin شناخته می‌شوند، احتمالا به ترتیب دارای صفحه نمایش 5 و 5.5 اینچی خواهند بود و هردوی آنها بدنه‌ای فلزی خواهند داشت. پردازندۀ جدید اسنپ‌دراگون، دوربین 12 مگاپیکسلی و باتری‌های قدرتمند آنها را به یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند امسال تبدیل خواهد کرد. همانطور که می‌دانید، بهترین نکته دربارۀ نکسوس‌ها بروزرسانی‌های سریع و وجود اندروید خالص بر روی آنهاست.

4: دو گوشی اندرویدی از سوی نوکیا

تاریخ معرفی: اواخر 2016 یا اوایل 2017

 

nokia2

ما اخیرا این جمله را بسیار شنیده‌ایم: نوکیا در حال آماده کردن خود برای بازگشت به بازار گوشی‌های هوشمند است. هنگامی که قرارداد این شرکت با مایکروسافت (تا اواخر 2016) به پایان برسد، نوکیا می‌تواند از برند خود برای تولید گوشی‌های هوشمند استفاده کند. بر اساس شایعات، نوکیا قصد دارد دو گوشی هوشمند اندرویدی را به طور همزمان معرفی کند و امیدواریم شاهد همان کیفیت و نوآوری همیشگی نوکیا در این گوشی‌ها باشیم. تاریخ عرضۀ آنها هنوز به طور دقیق مشخص نیست، اما نوکیا احتمالا اواخر 2016 یا اوایل 2017 از محصولات جدیدش رونمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد هردو دستگاه جزء محصولات باکیفیت باشند و در دو اندازه به بازار راه پیدا کنند.

5: ال‌جی V20

تاریخ معرفی: شهریور 2016

 

lg-v10-2976-002

ال‌جی V10 گوشی جذابی بود که اندازه‌ای بسیار بزرگتر در مقایسه با دیگر گوشی‌ها داشت. این فبلت با صفحه نمایش دوتایی (یک صفحه نمایش کوچک ضخیم بالای صفحه نمایش 5.7 اینچی اصلی قرار داشت) و طراحی متفاوت توانست نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. همچنین دوربین این گوشی توانسته در بررسی‌ها امتیازات بسیار مناسبی را کسب کند. به همین دلیل است که شایعات پیرامون گوشی V20 بسیار جذاب هستند. انتظار می‌رود ال‌جی V20 به پردازنده‌ای قدرتمند و دوربینی بهبودیافته مجهز شود.

6: بلک‌بری Argon

تاریخ معرفی: مهر ماه

 

blackberry-roma

علی‌رغم مشکلات مالی، بلک‌بری بازار گوشی‌های هوشمند را رها نکرده است. بر اساس شنیده‌ها، این شرکت در حال آماده‌سازی سه گوشی هوشمند است که قدرتمندترین آنها بلک‌بری Argon خواهد بود. این گوشی صفحه‌کلید نخواهد داشت اما بسیار شبیه محصولات مدرن طراحی شده است. بلک‌بری بر روی گوشی هوشمندی با صفحه‌کلید نیز کار می‌کند اما قصد ندارد آن را به این زودی‌ها معرفی کند. بلک‌بری Argon احتمالا دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی، دوربین 21 مگاپیکسلی و سخت‌افزار قدرتمند خواهد بود.

7: سونی اکسپریا X2

تاریخ معرفی: پاییز 2016

 

Sony-Xperia-F8331-4

سونی بر روی سری جدید خود تمرکز کرده و ظاهرا نیز محصول جدیدی تا پاییز در راه خواهد بود. این دستگاه که با نام F8331 شناخته می‌شود، طراحی متفاوتی خواهد داشت و شیشۀ به کار رفته در آن کمی خمیده است. بلندگوهای استریو و ان‌اف‌سی نیز در تصاویر فاش شده مشخص هستند. سونی بالاخره تصمیم گرفته از فلش ال‌ای‌دی دوگانه در گوشی جدیدش استفاده کند. F8331 بدنۀ فلزی خواهد داشت و سونی برای نخستین بار گوشی خود را به پورت یواس‌بی نوع C مجهز کرده است. علاوه بر وجود جک 3.5 میلیمتری هدفون، حسگر اثر انگشت نیز همانند محصولات سری Z5 و سری X در کنار گوشی قرار خواهد گرفت.

ترنجی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار