تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - 2016 July 23
بر اساس گزارش منابع مستند و نزدیک به مسئله، شرکت ورایزون در آستانه خرید کسب و کار اصلی شرکت یاهو به بهای 5 میلیارد دلار است.

بر اساس گزارش منابع مستند و نزدیک به مسئله، شرکت ورایزون در آستانه خرید کسب و کار اصلی شرکت یاهو به بهای 5 میلیارد دلار است.

به گزارش «تابناک» شرکت غول تلکام ورایزون که سال گذشته شرکت AOL را نیز به بهای 4.4 میلیارد دلار خریداری کرده بود، اکنون در آستانه خرید یاهو قرار گرفته است تا این شرکت را نیز با AOL تلفیق کند. ورایزون از مدتها پیش به دنبال خرید یاهو بوده است.

شرکت Verizon در آستانه خرید یاهو به بهای 5 میلیارد دلار


شرکت ورایزون قصد دارد با خرید یاهو بخش مهمی از کسب و کار تبلیغات اینترنتی این شرکت را در دست گرفته و تبدیل به سومین جایگزین بزرگ تبلیغاتی بعد از گوگل و فیسبوک شود. گفته میشود که پیش نهاد 5 میلیارد دلاری برای خرید این بخش از شرکت یاهو یک پیشنهاد فوق العاده برای یاهو است که طی سالهای اخیر با چالش های فراوانی روبرو بوده است.

این در حالی است که برخی از مقامات ارشد در شرکت ورایزون نسبت به این پیشنهاد برای خرید یاهو واکنش نشان داده و رقم پیشنهادی را بسیار زیاد ارزیابی کرده اند.

نکته جالب در این ماجرا این است که با خرید یاهو توسط ورایزون قرار است این شرکت با شرکت AOL تلفیق و یکپارچه شود و این در حالی است که اکنون «تیم آرمسترانگ» مدیر ارشد بخش AOL در ورایزون است. وی به همراه مریسا مایر مدیر عامل یاهو چند سال قبل در گوگل با یکدیگر فعالیت میکرده اند و دو سال قبل آرمسترانگ پیشنهاد تلفیق AOL با یاهو را به مریسا مایر داده بود که مدیر عامل یاهو این پیشنهاد را رد کرده بود.

اما اکنون AOL زیر مجموعه ای از ورایزون است و قرار است به زودی این غول تلکام شکرت یاهو را نیز ببلعد.

اما هنوز این توافق به شکل کامل صورت نگرفته است. هم خبر گزاری بلومبرگ و هم خبرگزاری CNBC پیش از این گزارشهای زیادی در مورد خرید یاهو توسط ورایزون منتشر کرده بودند که اکنون به گفته مقامات نزدیک به موضوع قرار است این قرارداد 5 میلیارد دلاری به زودی نهایی شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار