کد خبر: ۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۵ - 2016 July 11
طی چند روز اخیر اعلام شد شرکت HTC قصد دارد مدل ۲۰۱۶ سری گوشی‌های هوشمند Nexus گوگل را تولید کند و این بار منابع آگاه تصاویری منتشر کردند که نشان می‌دهد هواوی هم به صورت همزمان یک مدل از این گوشی‌ها را روانه بازار می‌کند.

منابع آگاه تصاویر منتشر کردند که نشان می‌دهد شرکت چینی هوواوی طراحی مدل اولیه گوشی هوشمند Nexus برای سال جاری میلادی را به اتمام رسانده است.

این گوشی هوشمند در شرکت هوواوی با کد H1621 + H1622 توسعه میابد و سال گذشته گوشی Nexus 6P با کد H1511 + H1512 ساخته شده بود. به همین خاطر می‌توان این محصول را مدل جدید گوشی Nexus هوواوی خواند.

مدل جدید گوشی هوشمند Nexus هوواوی برای سال ۲۰۱۶ میلادی باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپری از نوع Li-iOn را در خود جا داده است و همچنین حسگر اثر انگشت را هم شامل می‌شود. این گوشی هوشمند به عنوان پرچمدار محصولات Nexus عرضه می‌شود و می‌توان آن را بسیار پرقدرت دانست.

huawei nexus

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند شرکت گوگل امسال سه گوشی هوشمند Nexus را به صورت همزمان وارد بازار کند که یکی از آنها در شرکت هوواوی و دو مدل دیگر در شرکت HTC تولید می‌شود.

دو گوشی هوشمندی که HTC مشغول ساخت آنها هست هم‌اکنون با نام‌های Merlin یا M1 و Sailfish یا S1 توسعه میابند. گوشی هوشمندی که هوواوی آن را توسعه می‌دهد هنوز نامگذاری نشده است.

موبنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار