کد خبر: ۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۲۱ تير ۱۳۹۵ - 2016 July 11
اگر به یاد داشته باشید کمپانی اچ تی سی دو سه ماه پیش از جدیدترین پرچمدار خود موسوم به HTC 10 رونمایی کرد و بالاخره آرزوی طرفداران برند خود را برای در دست گرفتن اسمارت فونی قدرتمند به واقعیت تبدیل کرد چرا که این گوشی از مشخصات سطح بالایی برخوردار بود که حتی برای مثال دوربین این گوشی توانست بهتر از دوربین گوشی جی 5 ال جی عمل کند.

اچ تی سی نیز نسبت به آینده این گوشی بسیار امیدوار بود و در تلاش بود تا با اچ تی سی 10، به روند نزولی فروش اسمارت فون های خود در طی یکی دو سال اخیر پایان دهد. اما همه چیز طبق میل این کمپانی پیش نرفت و بر اساس جدیدترین گزارش ها، هم اکنون اچ تی سی در تلاش برای فروش تنها یک میلیون دستگاه از این گوشی تا پایان سال جاری میلادیست.

 

بدیهیست که این میزان فروش برای اسمارت فونی در کلاس یک پرچمدار نمی تواند چندان قابل توجه باشد، چرا که به عنوان نمونه، شرکت سامسونگ توانست از ماه مارس تاکنون یعنی حدود 26 میلیون دستگاه گوشی گلکسی اس 7 و اس 7 اج را به فروش رساند که قطعاً رقم قابل توجهیست.

 

بنابراین، به نظر می رسد که اچ تی سی باید به دنبال راهکاری جدید برای افزایش میزان فروش گوشی های خود باشد و به عقیده بسیاری از کارشناسان، این راهکار چیزی نیست جز عرضه نسخه کوچک تر و یا همان ارزان تر از HTC 10.

در همین رابطه، آقای اوان بلاس مالک اکانت توییتری evleaks در تازه ترین افشاگری خود اعلام کرد که اچ تی سی در حال ساخت چنین اسمارت فونیست و قرار است آن را در سه ماهه سوم سال 2016 و به احتمال فراوان در ماه سپتامبر رونمایی و روانه بازار کند.

 

هنوز اطلاعاتی در خصوص مشخصات این گوشی که گفته می شود HTC Desire 10 نام خواهد داشت منتشر نشده اما در مطالب منتشر شده توسط بلاس، به دوربین مشابه این گوشی با گوشی اچ تی سی 10 یعنی برخورداری از فلش LED دوگانه و فوکوس خودکار لیزری اشاره شد.

 

پیش بینی می شود که دیزایر 10 همانند برادر بزرگ تر از مشخصات قابل قبولی برخوردار باشد و در طراحی بدنه آن به جای فلز، از پلاستیک استفاده شود.

تک شات

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار