کد خبر: ۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۱۹ تير ۱۳۹۵ - 2016 July 09
کمپانی سامسونگ امروز از گوشی گلکسی جی مکس رونمایی کرد و همانطور که از نام گوشی بر می آید، از سایر گوشی های موجود در بازار بزرگ تر است.

گلکسی جی مکس ، یک دستگاه ۷ اینچی است؛ به نظر می رسد که لغت تبلت برای معرفی این دستگاه مناسب تر باشد اما کمپانی سامسونگ این دستگاه را با عنوان گوشی هوشمند معرفی کرده است.

گلکسی جی مکس نیز مانند سایر گوشی های سری جی این کمپانی مقرون به صرفه بوده و ویژگی های آن کسی را تحت تاثیر قرار نمی دهد. این دستگاه از نمایشگر ۷ اینچی با کیفیت ۱۲۸۰ * ۸۰۰ پیکسل برخوردار است که درمجموع صفحه نمایش دقیقی به شمار نمی رود. گوشی گلکسی جی مکس از پردازنده ی چهار هسته ای با قدرت پردازشی ۱.۵ گیگاهرتز، اتصال LTE، پشتیبانی از دو سیمکارت، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، رم ۱.۵ گیگابایتی و حافظه ی ۱۶ گیگابایتی با قابلیت افزایش بهره مند شده است. این گوشی در ابعاد ۱۸۶.۹ * ۱۰۸.۸ * ۸.۷ میلی متر ساخته شده و به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. سیستم عامل اندروید ۵.۱ لالی پاپ روی آن اجرا می شود. این گوشی در مقایسه با آخرین دستگاه ۷ اینچی سامسونگ گلکسی W که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد، دستگاه خوبی محسوب نمی شود.

گلکسی جی مکس تا اواخر این ماه در کشور هند و با قیمت ۲۰۰ دلار در دسترس قرار می گیرد. در حال حاضر مشخص نیست که بازارهای دیگر این محصول چه کشورهایی هستند.

 گوشی گلکسی جی مکس از پردازنده ی چهار هسته ای با قدرت پردازشی 1.5 گیگاهرتز، اتصال LTE، پشتیبانی از دو سیمکارت، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، رم 1.5 گیگابایتی و حافظه ی 16 گیگابایتی با قابلیت افزایش بهره مند شده است

عصر تکنولوژی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار