کد خبر: ۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۱۲ تير ۱۳۹۵ - 2016 July 02
شرکت چینی شیائومی که هم اکنون هوگو بارا، از مدیران ارشد کمپانی گوگل را در جمع خود می بیند، قصد دارد تا به زودی، اولین نوت بوک خود را تولید و روانه بازار کند.

این محصول که به عقیده بسیاری از کارشناسان، Mi Notebook نام خواهد داشت مشخصات سخت افزاری قدرتمندی را در دل خود جای خواهد داد و پیش بینی می شود، ظرف چند هفته آینده رونمایی شود.

 

در همین رابطه، امروز تصویری منتسب به این نوت بوک در فضای مجازی منتشر و ادعا شده است که می نوت بوک در تابستان سال میلادی جاری برای علاقه مندان این برند چینی معرفی خواهد شد.

 

محصولی که به توجه به طراحی، ابعاد و رنگ آن می توان گفت که رقیبی جدی برای مک بوک اپل محسوب خواهد شد و بدون شک می تواند بخش عمده ای از بازار کشور چین را که هم اکنون زیر سایه سنگین محصولات کمپانی هایی همچون اپل و سامسونگ قرار دارد، به خود اختصاص دهد.

 

متاسفانه هنوز اطلاعاتی در خصوص ویژگی ها و مشخصه های فنی این محصول به بیرون درز نکرده است. اما با توجه به تصویری که در ادامه مشاهده می کنید، می توان ابعاد 12.5 اینچی را برای آن پیش بینی کرد.

 

البته، در این بین برخی منابع خبری نیز اطلاعاتی را در خصوص این نوت بوک منتشر کرده اند که باید در قبول آن کمی سختگیرانه تر رفتار کرد. با استناد به این منابع، می توان گفت که شیائومی این محصول را در سه مدل و با ابعاد 12.5، 13.3 و 15.6 اینچی عرضه خواهد کرد که مدل بزرگ تر یعنی 15.6 اینچی از ویژگی هایی همچون رزولوشن نمایشگر 1080p، پردازنده نسل چهارم Core i7 اینتل، فضای رم 8 گیگابایتی، کارت گرافیک GeForce GTX 760M و سیستم عامل ویندوز 10 برخوردار خواهد بود.

 

شیائومی


تک شات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار