کد خبر: ۴۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۳ - ۰۹ تير ۱۳۹۵ - 2016 June 29
اکنون بر اساس اطلاعاتی که در وبلاگ ژاپنی Macotakara منتشر شده، به نظر می رسد که اپل طیف جدیدی از رنگ خاکستری را برای آیفون ۷ تجسم می کند. شباهت این رنگ جدید به رنگ مشکی که سابقاً در آیفون ۵ استفاده شده بود بیشتر از شباهت آن به رنگ خاکستری روشنی است که در سه نسل اخیر آیفون به کار گرفته شده است.

رنگ خاکستری اولین بار در سال ۲۰۱۳ و برای آیفون ۵ اس به کار رفت و در طول این سال ها، اپل این رنگ را در محصولات دیگری نیز به کار برده است. برای مثال در اپل واچ اسپورت خاکستری که طیف رنگ آن از همین رنگ در آیفون ۶ کمی تیره تر است. این گجت پوشیدنی اپل در رنگ مشکی نیز عرضه می شود که رنگ مشکی آن می تواند ایده ای از ظاهر نهایی آیفون ۷ با این رنگ به ما بدهد.

جالب است بدانید که Macotakara این خبر را با هدف تصحیح شایعه عرضه آیفون ۷ در رنگ آبی تیره منتشر کرد. ظاهراً منابعی که به ترکیب رنگ آیفون ها دسترسی دارد به اشتباه رنگ خاکستری تیره را به عنوان رنگ آبی تیره گزارش کرده اند. با وجود اینکه ممکن است خنده دار به نظر برسد، اما تصاویر  پرینت شده می تواند خطای درک افراد از رنگ را موجب شود چرا که تشخیص رنگ این تصاویر به میزان نور و شرایط دیگر وابسته است.

انتظار می رود که اپل سایر گزینه های رنگی آیفون را ثابت نگه دارد که همان رنگ های خاکستری، طلایی، رز گلد و نقره ای هستند. آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس احتمالاً در ماه سپتامبر و به همراه iOS 10 عرضه خواهند شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار