کد خبر: ۴۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۰۸ تير ۱۳۹۵ - 2016 June 28
بر اساس گزارش ها گوگل قرار است اقدام به طراحی و عرضه یک هوشمند مخصوص به خود کند که به عنوان رقیب اصلی آیفون از سوی این شرکت وارد بازار خواهد شد.

بر اساس گزارش ها گوگل قرار است اقدام به طراحی و عرضه یک هوشمند مخصوص به خود کند که به عنوان رقیب اصلی آیفون از سوی این شرکت وارد بازار خواهد شد.

به گزارش «تابناک» آنگونه که مشخص شده است این گوشی هوشمند که با برند گوگل وارد بازار میشود تا پایان سال میلادی جاری رونمایی و عرضه خواهد شد. روزنامه تلگراف با ذکر این مسئله به نقل از منابع ناشناس گفت: این گوشی هوشمند نفوذ گوگل در بازار هوشمندها را به شدت تقویت خواهد کرد و مستقیما به عنوان رقیب اصلی آیفون عرضه خواهد شد.

گوگل تا پایان سال رقیب آیفون را روانه بازار میکند / گزارش روزنامه تلگراف از هوشمند متفاوت گوگل


در حال حاضر گوشی های هوشمند اندروید که توسط شرکت های ثانوی نظیر سامسونگ و ال جی ساخته میشوند، چهار پنجم از کل گوشی های هوشمند موجود در بازار را شامل میشوند. همچنین گوگل پیش از این با شرکت هایی نظیر ال جی و اچ تی سی و ایسوس برای ساخت گوشی های مخصوص خود با برند نکسوس اقدام کرده است.

اما با این همه هنوز هم آیفون به عنوان برترین و پر فروش ترین گوشی هوشمند رده بالا در سطح جهانی بازار را در اختیار خود دارد. این گزارش میگوید: توسعه و اشاعه گوش های هوشمند اندروید که توسط سازندگان متفاوتی عرضه میشوند و هر کدام از این سازندگان بنا به سلیقه و اهداف خود تغییراتی در سیستم عامل اندروید ایجاد میکنند، منجر به ایجاد مشکل ثبات برای گوگل شده است.

بر همین اساس گوگل که تا پیش از این هدف اصلی خود را طراحی و تولید نرم افزارهای رایگان – برای استفاده از تبلیغات – قرار داده بود، در ماه آوریل اقدام به استخدام مدیر عامل سابق موتورولا «ریک اوسترلو» کرده است تا رهبری یک بخش سخت افزاری جداگانه برای ساخت و طراحی گوشی هوشمند را به وی بسپارد.

با این همه تلگراف اشاره کرده است که سخنان اخیر ساندار پیچای مدیر عامل گوگل به معنی آن است که این شرکت قرار است تمرکز خود بر روی گوشی های هوشمند نکسوس را بیش از گذشته کند. پیچای ماه گذشته اعلام کرده که گوگل سرمایه گذاری بیشتری بر روی گوشی های هوشمند نکسوس خواهد داشت و در مورد طراحی آن بیش از گذشته «خود رای» خواهد بود.

در نتیجه هنوز مشخص نیست که این گوشی هوشمند جدیدی که تلگراف به عنوان رقیب آیفون از آن سخن گفته یک نسخه کاملا متفاوت از نکسوس خواهد بود یا آنکه گوگل از ابتدا قصد طراحی یک مفهوم جدید را دارد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار